Aby byly způsoby dodání co nejpřehlednější, vyberte, jestli si přejete dodat zboží v rámci ČR nebo do zahraničí. Následně vyberte, jestli si přejete způsoby dodání seřadit podle ceny nebo podle rychlosti. Poté své volby potvrďte kliknutím na tlačítko Zobrazit.


 Zobrazit způsoby doručení
Dodat zboží v:ČR zahraničí
Seřadit způsoby doručení podle:ceny rychlosti


Všeobecné obchodní podmínky (VOP)

Všeobecné obchodní podmínky - úplné znění >>>

Vybrané body z VOP: Způsoby dodání a úhrady:

 

Osobní odběr - Praha 7 - nejrychlejší způsob dodání

V kontaktním místě je možné vyzvednout pouze předem objednané zboží. Objednávku můžete učinit buď v našem eshopu nebo telefonicky na zákaznické lince 220 570 220 nebo 777 000 450. Zboží pro Vás bude v kontaktním místě připraveno nejpozději následující pracovní den po odeslání objednávky, pokud bude objednané zboží skladem. O termínu, kdy bude zboží pro Vás připraveno k vyzvednutí, budete informování mailem nebo SMS zprávou. Vyčkejte prosím této výzvy. Zda-li je Vaše objednávka již připravena k vyzvednutí si můžete ověřit také telefonicky přímo v kontaktním místě - tel. 222 965 275.

Adresa kontaktního místa:
Vinotéka Vínečko, Veletržní 18, Praha 7

Otvírací doba:
Po - Pá: 11:00 - 22:00, So - Ne 15:00 - 20:00

   

Objednávky s Osobním odběrem lze hradit výhradně v hotovosti. Předplatby nejsou možné.

Kontaktní místo se nachází zhruba 100 m od tramvajové zastávky Veletržní palác (tram. č.: 12, 17, 24), kam se můžete dostat například:

- metrem C na Nádraží Holešovice a pak tram: 12, 17, 24 dvě stanice do zastávky Veletržní palác

- metrem B na Náměstí republiky (výstup směr Náměstí Republiky) a pak tram. 24 tři stanice do zastávky Veletržní palác

- metrem A na Malostranskou a pak tram.12 šest stanic do zastávky Veletržní palác

Vzhledem k tomu, že na některých výše uvedených trasách mohou, z důvodu rekonstrukce tramvajových úseků, nastat změny, doporučujeme Vám vyhledat aktuální spojení na stránkách DP Praha ZDE >>>  (jako cílovou stanici zadávejte "Veletržní palác").

Při návštěvě kontaktního místa můžete využít mimořádnou slevu na lahvová i sudová vína ve výši 15%, kterou jsme připravili speciálně pro naše klienty. Tato sleva se nevztahuje na zboží ve výprodeji a na zboží v akci. Více informací o sortimentu vinotéky naleznete na www.vinecko.eu Nezapomeňte si tedy říci o svou slevu.

 

Osobní odběr - Uloženka (Heureka Point)

V pobočkách Uloženky (Heureka Point) je uloženo pouze předem objednané zboží. Většinou druhý až třetí pracovní den od objednání. Nezapomeňte do objednávky zadat telefonní číslo a emailovou adresu, aby Vás Uloženka mohla informovat o tom, že Vaše objednávka je již připravena k vyzvednutí. Vyčkejte tedy prosím s návštěvou až na výzvu Uloženky. Objednávku je možné vyzvednout během 7 dnů od jejího uložení. Úhrada při převzetí v hotovosti v CZK – dobírkou (ve slovenské pobočce v Bratislavě v EUR) nebo předplatbou na bankovní účet. U objednávek s cenou zboží do 349 Kč / 13,41 EUR je účtována k ceně zboží služba Odbavné – viz odst. 4.1 VOP.

 

Pobočky v ČR a na Slovensku

 

Služba je v ČR pro objednávky nad 3.000,- Kč ZDARMA. Cena služby pro objednávky do 3000,- Kč je 59,- Kč. Předplatba na účet ZDARMA. Platba na dobírku 20 Kč. Služba je v SK pobočce v Bratislavě pro objednávky nad 120,- EUR ZDARMA. Cena služby pro objednávky do 120,- EUR je 2,27 EUR. Předplatba na účet vedený v EUR ZDARMA. Platba na dobírku 0,77 EUR.

Doprava přepravními službami

Věnujte prosím pozornost předběžnému termínu dodání zásilky, který Vám naši pracovníci sdělí buď telefonicky nebo emailem. Pokud zákazník uvede v objednávce elektronickou adresu, je o expedici zásilky informován emailem ve kterém nalezne i podací číslo zásilky pomocí kterého ji může sledovat na internetových stránkách přepravce. Pokud byla objednávka odeslána v pracovní den do 9:00 hod a pokud je zboží skladem, obvykle bývá expedována týž den, nejpozději  další pracovní den. Zásilky expedujeme tedy nejdéle druhý pracovní den po přijetí objednávky,  pokud je objednané zboží skladem. Dodací lhůta objednávek zasílaných v rámci ČR je následující pracovní den po dni expedice. Pokud zásilka není v tomto termínu doručena, je v zájmu rychlého vyřízení Vaši objednávky kontaktovat naše pracovníky na tel.: 220 570 220 nebo 777 000 450. Naši zákaznickou linku kontaktujte i v případě, že neobdržíte potvrzení Vaší objednávky emailem obratem po jejím odeslání.

Doprava Českou poštou v rámci ČR není účtována při zaslání zásilky službou Balík do ruky nebo Balík na poštu, pokud je cena zboží v objednávce vyšší než 3.000 Kč. V rámci marketingových a slevových akcí se mohou ceny dopravy lišit a jsou předmětem speciálních obchodních podmínek k dané akci či slevě. U programu AlfaFIT Benefit je doprava účtována v plné výši i u objednávek s cenou nad 3.000 Kč.

 

Doručení Českou poštou v rámci ČR

Zásilka bude Českou poštou balíkem do ruky (DR) nebo na poštu (NP) doručena na Vámi určené místo (možnost zaslat zásilku do zaměstnání - nezapomeňte uvést název firmy) následující pracovní den po dni expedice. Objednávky hrazené na dobírku, pokud je objednané zboží skladem, expedujeme následující pracovní den po přijetí objednávky. Objednávky hrazené převodem na účet jsou expedovány obratem po připsání částky na účet. Dodání balíku do ruky nebo balíku na poštu garantuje pošta nejpozději následující pracovní den po dni podání. Cena služby 59 Kč. Úhrada zboží je možná dobírkou (36,- Kč) nebo předplatbou - bankovním převodem na účet společnosti AlfaFit s.r.o (zdarma). Délka úložní doby balíku: maximálně 7 dnů. Při zaslání službou Balík na poštu, pošta nedoručuje klasické papírová oznámení o příchodu zásilky. Věnujte proto prosím pozornost běhu úložní lhůty a o zásilce se informujte na vaší poště.

 

Kurýrní doručení v rámci ČR

Zásilka bude doručena kurýrní službou na Vámi určené místo (možnost zaslat zásilku do zaměstnání - nezapomeňte uvést název firmy) následující den po dni expedice v rozmezí od 8:00 do 18:00 hod. Objednávky hrazené na dobírku, pokud je objednané zboží skladem, expedujeme následující pracovní den po přijetí objednávky. Objednávky hrazené převodem na účet jsou expedovány obratem po připsání částky na účet. U zásilek "na domácí adresu" budete před jejich doručením kurýrem minimálně 2x telefonicky kontaktováni pro dohodnutí nejvýhodnějšího termínu doručení. Zásilka může být po domluvě s kurýrem uložena v partnerském místě kurýrní služby ve Vašem okolí k osobnímu vyzvednutí. Cena služby 136 Kč. Úhrada zboží je možná dobírkou (36,- Kč) nebo předplatbou - bankovním převodem na účet společnosti AlfaFit s.r.o. (zdarma). Délka úložní doby balíku: dle dohody s kurýrem - maximálně 3 pokusy o doručení.

 

Kurýrní doručení na Slovensko

Zásilka bude doručena kurýrní službou po celém území Slovenské republiky. Cena dopravy se mění v závislosti na hmotnosti a částce dobírky a pohybuje se v rozmezí od 290,- Kč do 450,- Kč (např.: hmotnost: do 1 kg - 290 Kč, do 3 kg - 338 Kč, do 5 kg - 367 Kč, do 7 kg - 406 Kč, do 10 kg - 444 Kč. Uvedené ceny platí v případě úhrady na dobírku - pokud budete platit převodem na náš EUR účet - viz níže, pak si z ceny dopravy můžete odečíst 60,- Kč. Částky jsou v Kč vč. DPH a poplatku za dobírku). Zásilka na Slovensko bude doručena na Vámi určené místo do 48-72 hodin po dni expedice. Objednávky hrazené na dobírku, pokud je objednané zboží skladem, expedujeme následující pracovní den po přijetí objednávky. Objednávky hrazené převodem na náš slovenský účet jsou expedovány obratem po připsání částky na účet. Před doručením budete kurýrem minimálně 2x telefonicky kontaktováni pro dohodnutí nejvýhodnějšího termínu doručení. Pokud je zásilka poslána na dobírku, pak platba probíhá při převzetí zásilky přímo kurýrovi v EURech.

 

Ekonomicky Slovenskou poštou - jen pro Slovensko

Platí pro všechny zásilky na Slovensko s cenou nižší než 500 EUR a hmotností do 5 kg. Paušální poštovné je stanoveno na 156 Kč (cca 5,99 EUR ) při objednávce do 120 EUR. Při objednávce nad 120 EUR - 3,96 EUR. Doba dodání je 7 - 10 pracovních dní od expedování zásilky. Objednávky hrazené na dobírku, pokud je objednané zboží skladem, expedujeme nejdéle druhý pracovní den po přijetí objednávky. Objednávky hrazené převodem na náš slovenský účet jsou expedovány obratem po připsání částky na účet. Cena dobírky je u Slovenské pošty 61 Kč (2,34 EUR). Pokud chcete ušetřit za dobírku, uhraďte cenu objednávky bankovním převodem na náš slovenský bankovní účet.

 

Zásilky do zahraničí kromě Slovenska

Běžně zasíláme zboží do všech států EU i zemí mimo unii. Cena dopravy je kalkulována v závislosti na hmotnosti a místu určení. Na základě domluvy je zásilka odeslána buď kurýrní společností nebo českou poštou. Objednávku lze uhradit pouze předplatbou - platbou na bankovní účet společnosti AlfaFit s.r.o. - viz článek Předplatba. Vyberte zaslání do zahraničí mimo SR - v objednávce bude zobrazena cena 0; cena bude upřesněna na základě další komunikace, takže cenu za zboží nepřevádějte dokud Vám nebude konečná cena potvrzena.

 

Předplatba - platba převodem na bankovní účet

Objednávky dopravované přepravcem (Česká pošta, kurýr) lze hradit převodem na bankovní účet společnosti AlfaFIT s.r.o. Objednávky s Osobním odběrem lze z bezpečnostních důvodů hradit pouze v hotovosti. Objednávky nelze platit platební kartou ani na internetu, ani v kontaktním místě.

 

Platba v CZK v rámci ČR

 

Platba v EUR z Eurozóny (včetně Slovenska)

 

Platba v CZK ze zemí mimo Eurozónu

 

Odbavné

Služba odbavné je účtována ve výši 48,- Kč ke každé objednávce. U objednávek s cenou zboží převyšující 349,- Kč je poskytnuta sleva na službu odbavné ve výši 100%. Zjednodušeně řečeno tedy objednávky s cenou zboží převyšující 349,- Kč mají službu odbavné zdarma, kromě dále uvedených případů. Služba odbavné je aplikována i na dodání zboží formou osobního odběru. Pokud je účtování služby odbavné předmětem speciálních podmínek marketingových a slevových akcí, může být účtováno i k objednávkám s cenou zboží převyšující 349,- Kč – např. u programu AlfaFIT Benefit, kdy je účtováno vždy. Pokud cena objednaného zboží klesne pod 349,- Kč (vrácení zboží, vrácení části objednaného zboží, odstoupení od kupní smlouvy apod.) nárok na slevu zaniká a kupující je povinen dodatečně uhradit cenu služby odbavné v plné výši. Nárok na slevu zaniká i v případě nepřevzetí závazně potvrzené objednávky.

 

Vybrané body z VOP

Bod 6 - Práva z vadného plnění - Záruka a reklamace

 

Bod 7 - Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží

 

Písemné informace a poučení dle § 1820 zákona 89/2012 Sb.

 
Poslední aktualizace provedena 6. 11. 2015