Úplné znění Všeobecných obchodních podmínek společnosti AlfaFIT s.r.o. provozovatele internetového obchodu alfafit.cz


Všeobecné obchodní podmínky - Nákupní řád

Všeobecné obchodní podmínky - nákupní řád společnosti AlfaFIT s.r.o., provozovatele internetových obchodů je plně v souladu s platnou legislativou České republiky a obchodními zvyklostmi v České republice obvyklými. Tyto VOP platí pro všechny internetové obchody provozované společností AlfaFIT s.r.o. v jakékoli jazykové mutaci.  Veškeré nabízené zboží pochází od prověřených dovozců nebo distributorů v ČR, splňuje všechny zákonem požadované podmínky, je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů. Návštěvníci stránek berou na vědomí, že obsah internetových stránek v jakékoli jazykové mutaci má pouze informativní charakter. Nákup na stránkách provozovaných společností AlfaFIT s.r.o. se řídí výhradně právem České republiky a výrobky jsou primárně opatřeny informacemi v českém jazyce.

1. Provozovatel
AlfaFit s. r. o.

Umělecká 310/2
170 00 Praha 7
pouze fakturační adresa - neslouží jako kontaktní ani výdejní místo

IČ: 27568997
DIČ: CZ27568997

Korespondenční adresa:
AlfaFit s. r. o.
P. O. Box 629
170 00 Praha 7

Banka: FIO Banka a.s.
Číslo účtu: 2100212093
Kód banky: 2010
Měna účtu: CZK
SWIFT: FIOBCZPPXXX
IBAN: CZ10 2010 0000 0021 0021 2093


2. Objednání zboží
Odesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a vyjadřuje souhlas s obchodními podmínkami internetového portálu www.alfafit.cz. Pokud zákazník při zadávání objednávky správně vyplní iniciály v elektronickém formuláři nebo se zaregistruje, bude mu na uvedenou e-mailovou adresu doručena kopie objednávky jako potvrzení zapsání objednávky do objednávkového systému e-shopu. Při registraci bude zákazníkovi rovněž zasláno přihlašovací jméno a heslo pro případné další nákupy v e-shopu a kontrolu objednávky. Pokud nedojde kopie objednávky na zadanou e-mailovou adresu, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte. Objednávat zboží lze rovněž telefonicky nebo e-mailem. Pokud dojde mezi odesláním objednávky a jejím potvrzení ke změně cen, má objednávající právo od objednávky odstoupit nebo akceptovat změnu ceny. Objednávka je považována za závaznou pro obě strany od jejího potvrzení ze strany dodavatele. O potvrzení objednávky je objednávající informován e-mailem nebo telefonicky. Na zboží s akční cenou (výrobek má v názvu uvedeno slovo AKCE) se další slevy neposkytují. Slevy nelze sčítat a kombinovat. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje atp.

2.1 Každá potvrzená objednávka je závazná (Občanský zákoník § 1724 a násl., zákon č. 89/2012 Sb.) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude expedovaná objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (smluvní pokuta) ve výši 500,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. O přijetí, zpracovávání a expedici objednávky je kupující informován na e-mail uvedený v objednávce, případně formou SMS na číslo mobilního telefonu. Na zdůvodnění nepřevzetí či odmítnutí zásilky (např. neobdržení výzvy od doručovatele, neobjednání zboží, dovolená, zahraniční cesta apod.) nebude přihlíženo. Ztotožnění objednatele je možné pomocí IP adres a ISP providera, které jsou součástí objednávky. Spotřebitel má právo do 7 dnů od vrácení zásilky aktivně požádat o opětovné zaslání objednaného zboží. Spotřebitel zároveň v ceně objednávky uhradí předchozí marné poštovné. Způsob úhrady takové objednávky bude vždy jen platba předem na bankovní účet. V takovém případě nebude smluvní pokuta účtována. Pokud kupující nepožádá do 7 dnů od vrácení zásilky o opětovné zaslání objednaného zboží nebo zaslání odmítne, bude mu vystavena výzva k platbě na náklady spojené s expedicí zásilky včetně smluvní pokuty. V případě neuhrazení dlužné částky, bude pohledávka řešena právní cestou.

2.2 Veškeré zobrazené informace na internetových stránkách www.alfafit.cz mají pouze informativní charakter a nejsou nabídkou ve smyslu ustanovení § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.

2.3 V případě zadání více objednávek od stejného kupujícího v časovém období, které spadá do stejného termínu vypravení takových objednávek si prodávající vyhrazuje právo spojit z důvodu účelnosti a úspornosti všechny tyto objednávky do jedné. Za objednávky stejného kupujícího se považují objednávky zadané se stejným způsobem dodání nebo s dodáním na stejnou adresu a jedním společným údajem jako je: příjmení, telefon nebo e-mail.

3. Storno objednávky
Storno objednávky ze strany nakupujícího
Objednávku lze stornovat telefonicky, případně e-mailem, pokud je stav objednávky přijatá, nedošlo k potvrzení objednávky a zboží nebylo expedováno. V případě pozdějšího zrušení objednávky má provozovatel portálu www.alfafit.cz nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů spojených s expedicí zboží.

3.1 Storno objednávky ze strany prodávajícího
Provozovatel internetového obchodu má právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět nebo dodávat na český trh, případně se výrazným způsobem změní jeho cena. O stornu objednávky bude zákazník informován. Pokud již hodnotu objednaného zboží ve stornované objednávce uhradil, bude mu příslušná částka vrácena v nejbližším možném termínu.

4. Dodání zboží
Zboží v internetovém obchodě označené jako „Skladem“ je buď v expedičním skladu nebo v externím skladu. Pokud je zboží v expedičním skladu, je standardně expedováno následující pracovní den od přijetí objednávky. Pokud je zboží skladem v externím skladu, pak se doba expedice prodlužuje o 2-3 pracovní dny. Pokud není zboží skladem, nemůžeme zaručit žádnou lhůtu, protože závisí na dalších dodavatelích a dovozcích. Při převzetí zboží je zákazník povinen překontrolovat, zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Pokud je zásilka poškozená je kupující oprávněn zásilku odmítnout, případně zjistit míru poškození v přítomnosti přepravce a následně podat reklamaci u přepravce, což je možné do tří dnů od převzetí zásilky. Odmítnutá zásilka bude nahrazena novou v nejbližším možném termínu. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce jako dodací adresa. Z důvodu ochrany životního prostředí jsou daňové doklady (zjednodušené daňové doklady nebo faktury) vystavovány jen na vyžádání (do poznámky k objednávce uveďte „Žádám daňový doklad“) nebo může být zaslán e-mailem. Zásilky jsou odesílány prostřednictvím dopravců nebo je možno si objednávku vyzvednout osobně viz. bližší specifikace způsobu dodání zboží.

4.1 Odbavné
Služba odbavné je účtována ve výši 48,- Kč ke každé objednávce. U objednávek s cenou zboží převyšující 349,- Kč je poskytnuta sleva na službu odbavné ve výši 100%. Zjednodušeně řečeno tedy objednávky s cenou zboží převyšující 349,- Kč mají službu odbavné zdarma, kromě dále uvedených případů. Služba odbavné je aplikována i na dodání zboží formou osobního odběru. Pokud je účtování služby odbavné předmětem speciálních podmínek marketingových a slevových akcí, může být účtováno i k objednávkám s cenou zboží převyšující 349,- Kč – např. u programu AlfaFIT Benefit, kdy je účtováno vždy. Pokud cena objednaného zboží klesne pod 349,- Kč (vrácení zboží, vrácení části objednaného zboží, odstoupení od kupní smlouvy apod.) nárok na slevu zaniká a kupující je povinen dodatečně uhradit cenu služby odbavné v plné výši. Nárok na slevu zaniká i v případě nepřevzetí závazně potvrzené objednávky.

4.2 Sleva na dopravném
U objednávek s cenou zboží nad 3000,- Kč nebo ekvivalent v cizí měně je poskytována sleva na dopravném u vybraných způsobů dopravy. Sleva na dopravném se netýká kupujících, kteří jsou účastni na programu AlfaFIT Benefit, případně jiných marketingových akcí. Sleva na dopravném se odečítá jen z ceny dopravného a nemá vliv na cenu ostatních položek v objednávce. Slevu na dopravném nelze uplatňovat na objednané zboží, poplatek za způsob úhrady ani jiné služby poskytnuté v souvislosti s odbavením objednávky. Sleva na dopravném je poskytována na služby Česká pošta – balík do ruky, balík na poštu, Uloženka, Uloženka Partner, Zásilkovna v ČR, Slovenská pošta.
Pokud cena objednaného zboží klesne pod 3000,- Kč (vrácení zboží, vrácení části objednaného zboží, odstoupení od kupní smlouvy apod.) nárok na slevu zaniká a kupující je povinen dodatečně uhradit cenu dopravy v plné výši.
Nárok na slevu zaniká i v případě nepřevzetí zásilky od přepravní služby.

5. Způsoby platby
Dobírka - při zaslání zboží přepravní službou (Česká a Slovenská pošta, kurýr, Uloženka, Uloženka Partner, Zásilkovna).
Hotovost - při osobním odběru zboží v kontaktním místě.
Bankovní převod - pouze při zaslání zboží. Dodací doba počíná běžet datem připsání platby na náš bankovní účet.

5.1 Přeplatky
Přeplatky jakkoli vzniklé na straně zákazníka do částky 100 Kč (příp. ekvivalent v cizí měně) si vyhrazuje provozovatel internetového obchodu právo ponechat jako kredit do další objednávky. Přeplatky nad 100 Kč budou vráceny na žádost zákazníka. Přeplatky budou odeslány zdarma tuzemským bankovním převodem v CZK. V případě zaslání jiným způsobem budou takové přeplatky poníženy o náklady transakčních poplatků (např. konverze do cizí měny, zahraniční bankovní poplatky, paušální poplatek za odeslání poštovní poukázkou typu C ve výši 100 Kč a další).

6. Práva z vadného plnění
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními §§ 1914 - 1925, §§ 2099 - 2117 a §§ 2161 - 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,
- má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
- věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže. Má-li spotřebitel právo, u vady odstranitelné na opravu nebo doplnění toho, co chybí, anebo na přiměřenou slevu z ceny, a u vady neodstranitelné, pro kterou nelze věc užívat, právo na odstoupení od smlouvy, anebo na přiměřenou slevu z ceny, náleží mu náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost (např. Sleva z důvodu kratší minimální doby trvanlivosti).

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

6.1 Záruka a reklamace
Veškeré nabízené zboží pochází od prověřených dovozců nebo distributorů v ČR, je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů. Záruka se nevztahuje na vady způsobené neoprávněným zásahem, v důsledku použití zboží k jiným než určeným účelům, nevhodným skladováním, neodbornou manipulací, mechanickým poškozením, které není způsobeno opotřebením vzniklým obvyklým užíváním, živelnými pohromami nebo vyšší mocí. Garantované vlastnosti zboží plně závisí na specifikacích uváděných přímo výrobcem. Pro usnadnění procesu reklamace doporučujeme před tím, než zboží k reklamaci odešlete, kontaktovat zákaznickou linku na tel: 220 570 220 nebo 777 000 450, naši školení pracovníci Vás budou informovat o všech náležitostech správného postupu reklamace. Reklamované zboží můžete v souladu se zákonem zaslat i na sídlo společnosti. Zásilku s reklamovanou položkou odešlete za použití zpětného štítku České pošty, který je součástí každé dodané objednávky a je adresován na sídlo společnosti. Pokud zpětný štítek České pošty nemáte, adresujte zásilku na korespondenční adresu: AlfaFit s.r.o., P.O.Box 629, 170 06 Praha 7. Zboží v takovém případě zašlete jako doporučenou zásilku (např.: balík do ruky nebo doporučený balík), aby bylo možné zásilku reklamovat, pokud by došlo k její ztrátě nebo poškození. Zákazník bere na vědomí, že za takto odeslanou zásilku společnost AlfaFit s.r.o. uhradí v rámci reklamačního řízení maximálně cenu zpětného štítku České pošty tj. 79 Kč, který je součástí každé dodané objednávky. Náš internetový obchod nepřebírá zodpovědnost za škody vzniklé nedostatečným nebo žádným pojištěním zboží během přepravy od zákazníka. Náklady související s přepravou zboží za účelem reklamace zboží ponese spotřebitel (zákazník) a budou prodávajícím zákazníkovi proplaceny pouze v případě, že jeho reklamace bude uznána za oprávněnou. Zásilku nezasílejte s dobírkou – zásilky odeslané zákazníky na dobírku nebudou společností AlfaFit s.r.o. převzaty.

6.1.1 Postup při reklamaci
Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem nebo korespondenčně. Zboží zašlete za použití zpětného štítku České pošty nebo jako doporučenou zásilku (např.: balík do ruky nebo doporučený balík) na naši adresu a do zásilky uveďte důvod reklamace. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se dodavatel s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (zboží nebo jeho části, jiné podklady apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

6.1.2 Převzetí vyřízené reklamace
Reklamující je povinen vyzvednout si věc nejpozději do jednoho měsíce od uplynutí doby, kdy oprava nebo úprava měla být provedena, a byla-li provedena později, do jednoho měsíce od vyrozumění o jejím provedení. Neučiní-li tak, je povinen zaplatit poplatek za uskladnění obdobně jako je stanoveno v §2159 zákona 89/2012 Sb. Poplatek činí 99 Kč za každý další den uskladnění věci po uplynutí lhůty 30-ti dnů od výzvy k převzetí věci. Pokud došlo k účtování poplatku za uskladnění, bude věc vydána zákazníkovi až po vyrovnání dlužné částky za uskladnění.

6.1.3 Mimosoudní řešení sporů
V případě sporu mezi kupujícím (spotřebitelem) a prodávajícím může kupující využít též možnosti mimosoudního řešení sporu. V takovém případě může kupující kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce ( www.coi.cz ) a postupovat dle pravidel tam uvedených. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze nalézt též na stránkách České obchodní inspekce ( http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/ ). Zahájit alternativní řešení sporu je rovněž možné prostřednictvím on-line formuláře na stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/.

7. Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží
U zboží nakoupeného prostřednictvím internetového obchodu má kupující - nepodnikatel - fyzická osoba podle Občanského zákoníku (§§ 1829 - 1837) právo do 14 dnů od doručení (vyzvednutí) zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží musí být způsobilé k dalšímu prodeji. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené, nést znaky používání či jinak znehodnocené a musí být zabalené v originálních nepoškozených obalech spolu s veškerým příslušenstvím. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty. Pro odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě se spojte s našimi pracovníky na tel: 220 570 220 nebo 777 000 450, kteří Vás budou informovat o dalším postupu, nebo zašlete nejpozději do 14 dnů od doručení (vyzvednutí) objednávky volně formulované „Odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě“ obsahující všechny náležitosti vyžadované aktuální legislativou (zejména tedy: jméno, příjmení, adresu, číslo objednávky, datum převzetí objednávky, informaci o tom, že se jedná o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě, počet a druh vraceného zboží, číslo bankovního účtu pro vrácení peněz a podpis zákazníka) na objednavky@alfafit.cz , případně na naši korespondenční adresu AlfaFit s.r.o., P.O.Box 629, 170 06 Praha 7. Zboží, které je předmětem odstoupení od kupní smlouvy (vracené zboží) musí být doručeno na korespondenční adresu nejpozději do 14-ti dnů od zaslání oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, pokud nebylo zasláno společně s Oznámením o odstoupení od kupní smlouvy. Pokud nebude tato lhůta dodržena nárok na odstoupení od kupní smlouvy zaniká. Zboží zašlete jako doporučenou zásilku (např.: balík do ruky nebo doporučený balík), aby bylo možné zásilku reklamovat, pokud by došlo k její ztrátě nebo poškození. Náš internetový obchod nepřebírá zodpovědnost za škody vzniklé nedostatečným nebo žádným pojištěním nebo zabalením zboží během přepravy od zákazníka. Zásilku nezasílejte s dobírkou – zásilky odeslané zákazníky na dobírku nebudou společností AlfaFit s.r.o. převzaty. Pokud budou splněny za strany zákazníka podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy, bude provedeno ve lhůtě 14 dní finanční vyrovnání. V souladu se zákonem 89/2012 Sb. § 1834 nemá zákazník nárok na vrácení peněz za služby, které mu byly v souvislosti se zasláním zboží poskytnuty (např. odbavné, dobírečné apod.), protože tyto služby byly zcela realizovány před odstoupením od kupní smlouvy na základě výslovného přání zákazníka, které bylo vyjádřeno odesláním objednávky. Dle § 1832 odst. 2 nemá zákazník nárok na vrácení ceny za dodání v plné výši, pokud si nevybral nejlevnější způsob dodání. V takovém případě prodejce zákazníkovi uhradí cenu nejlevnějšího způsobu dodání zboží, který prodejce poskytuje. Pokud vrácením zboží zanikne zákazníkovi nárok na Slevu na dopravě dle bodu 4.2. bude o částku odpovídající slevě na dopravě ponížena částka za navrácené zboží. Pokud je u výrobku uvedena poznámka, že má kratší minimální datum spotřeby ("exp.: DD/MM/RRRR, exp.:DD/MM/RR, exp.: MM/RRRR nebo exp.: MM/RR - např.: exp.: 21.07.2014 nebo exp.: 07/14), kupující je srozuměn s tím, že se jedná dle dikce zákona o tzv. zboží podléhající rychlé zkáze a zastarání a tudíž v souladu s § 1837 Občanského zákoníku nelze požadovat odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě. Toto ustanovení nemá vliv na reklamaci na zboží z důvodů poškození během přepravy. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit. Zboží rovněž nelze ve 14-ti denní lhůtě bez udání důvodu vracet, pokud byla kupujícím buď právnická osoba nebo podnikající fyzická osoba. Zaslané zboží na které se nevztahují zákonné podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy bude zákazníkovi vráceno po uhrazení poštovného ze strany zákazníka bankovním převodem na bankovní účet společnosti AlfaFit s.r.o.. Neučiní-li zákazník tak, je povinen zaplatit poplatek za uskladnění obdobně jako je stanoveno v §2159 zákona 89/2012 Sb. Poplatek činí 99 Kč za každý den uskladnění věci. Poplatek je účtován za každý den po uplynutí lhůty 30-ti dnů od výzvy k k úhradě dopravy do doby uhrazení nebo vyrovnání jiného dluhu zákazníka, který brání odeslání věci. Pokud došlo k účtování poplatku za uskladnění, bude věc odeslána zákazníkovi až po vyrovnání dlužné částky za uskladnění.

8. Ochrana osobních údajů a dat
8.1
Kategorie příjemců/příjemci osobních údajů
Správce se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným subjektům než následujícím zpracovatelům/subjektům:
a) smluvnímu dopravci, kterého si kupující zvolí v objednávkovém formuláři, za účelem dodání zboží, přičemž údaje budou poskytnuty v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefonní číslo,
b)provozovateli portálu Heureka.cz za účelem generování a zasílání dotazníků spokojenosti s nákupem v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je internetový obchod zapojen. Právním základem pro zpracování je v tomto případě v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. f) GDPR oprávněný zájem správce, který spočívá ve zjišťování spokojenosti kupujícího s nákupem u správce. Zasílání dotazníků se týká všech kupujících, kteří neodmítli zasílání obchodních sdělení ve smyslu § 7 odst. 3 zákona o některých službách informační společnosti (č. 480/2004 Sb.), a je prováděno po každém nákupu na internetovém obchodu. Provozovatel portálu Heureka.cz je oprávněn předanou e-mailovou adresu použít výhradně za účelem vygenerování a zaslání dotazníku spokojenosti ve smyslu Podmínek programu Ověřeno zákazníky dostupných. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky může kupující kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě námitky nebude dotazník kupujícímu dále zasílán.
c) orgánům veřejné a státní moci

8.2 Doba uložení
Osobní údaje budou správcem uloženy po dobu nutnou ke splnění smlouvy (zpracování objednávky, vyskladnění a doručení zboží) a dále po dobu zákonné záruky (24 měsíců od převzetí zboží) či po dobu poskytnuté záruky smluvní.
Kupující bere na vědomí, že správce má dle § 31 zákona o účetnictví (č. 593/1991 Sb.) povinnost uschovat účetní doklady a účetní záznamy (faktury) po dobu minimálně 10 let počínajících koncem účetního období, kterého se týkají (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2018, musí být faktura uchována minimálně do konce roku 2029). Správce má také povinnost vyplývající z § 47 zákona o správě daní a poplatků (č. 337/1992 Sb.) uchovat fakturu po dobu 3 let od konce zdaňovacího období, v němž vznikla daňová povinnost související s fakturou (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2018, musí být faktura pro účely daňového řízení uchována do konce roku 2021). Faktura obsahuje následující osobní údaje: jméno, příjmení, adresu, telefonní číslo, kontaktní e-mail.

8.3 Práva kupujícího ve vztahu k osobním údajům
Kupující dále bere na vědomí, že dle článků 15 až 21 GDPR má právo:
1. na přístup k osobním údajům, které sestává z práva získat od správce potvrzení, zda osobní údaje, které se ho týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud je tomu tak, má právo získat přístup k těmto osobním údajům a k informacím vymezeným v článku 15 GDPR;
2. na opravu nepřesných osobních údajů, které se ho týkají, dále s přihlédnutím k účelům zpracování má kupující právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i poskytnutím dodatečného prohlášení dle článku 16 GDPR;
3. na výmaz („právo být zapomenut“), které spočívá v tom, že správce bez zbytečného odkladu vymaže osobní údaje, které se kupujícího týkají, jakmile již nebudou potřebné pro účely plnění smlouvy, pokud není dán jiný právní důvod pro jejich další zpracování nebo uchovávání;
4. na omezení zpracování osobních údajů v případech vymezených článkem 18 GDPR;
5. na přenositelnost údajů dle podmínek článku 20 GDPR;
6. vznést námitku proti zpracování osobních údajů dle článku 21 GDPR.
Správce poskytne kupujícímu na žádost informace o přijatých opatřeních v každém případě nejpozději do 15 dnů od obdržení žádosti.
Správce se zavazuje poskytnout kupujícímu v případě, že využije své právo na přístup k osobním údajům, bezplatně kromě první kopie zpracovávaných osobních údajů také bezplatnou druhou kopii, pokud o ni kupující požádá.
Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům, pokud k tomu kupující nedá souhlas.

9. Odpovědnost za správnost údajů
AlfaFit s.r.o. upozorňuje, že informace na webových stránkách jsou zčásti přebírány od třetích stran a mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění. Společnost tedy nemůže bezvýhradně garantovat správnost jejich obsahu. AlfaFit s.r.o. nenese vůči jiné straně odpovědnost za škody, způsobené použitím informací z internetového obchodu nebo odkazovaných webových stránek, nebyly-li tyto informace na přání zákazníka následně písemně potvrzeny ze strany e-shopu.

10. Osobní odběr
Po předchozí objednávce je možno zboží vyzvednout v našem pražském kontaktním místě, které se nachází v provozovně Vinotéka Vínečko, Veletržní 18, Praha 7. Cena dodání prostřednictvím osobního odběru v kontaktním místě je 0 Kč (nula Kč). U objednávek s cenou zboží do 349 Kč je účtována k ceně zboží služba Odbavné – viz odst. 4.1 VOP.
Objednávky je možné vyzvedávat v provozní době kontaktního místa: Po - Pá: 11:00 - 22:00, So - Ne 15:00 - 20:00. Pokud do objednávky uvede klient číslo mobilního telefonu, bude informován zprávou SMS o tom, že je zboží připraveno k vyzvednutí. Pokud je v objednávce uvedena elektronická adresa, bude klient informován o možnosti vyzvednout zboží e-mailem. Pokud je zboží skladem, pak je u objednávek provedených v pracovní dny do 15:00 hod. zboží obvykle připraveno ve stejný den po 17.hodině. Pokud je objednávka odeslána později je obvykle připravena k vyzvednutí následující pracovní den po 17.hodině. Pro ověření dostupnosti objednávky můžete využít telefon do kontaktního místa: 222 965 275.

10.1 Osobní odběr - pobočky Uloženka (Heureka Point), Uloženka Partner a Zásilkovna
V pobočkách Uloženky (Heureka Point), Uloženky Partner a Zásilkovny je uloženo pouze předem objednané zboží. Většinou druhý až třetí pracovní den od objednání. Nezapomeňte do objednávky zadat telefonní číslo a e-mailovou adresu, aby Vás Uloženka, Uloženka Partner nebo Zásilkovna mohla informovat o tom, že Vaše objednávka je již připravena k vyzvednutí. Vyčkejte tedy prosím s návštěvou až na výzvu Uloženky, Uloženky Partner nebo Zásilkovny. Objednávku je možné vyzvednout během 7 dnů od jejího uložení. Úhrada při převzetí v hotovosti v CZK – dobírkou (na Slovensku v EUR) nebo předplatbou na bankovní účet. Pro objednávky s hodnotou zboží nad 3.000,- Kč se poskytuje Sleva na dopravném dle bodu 4.2 VOP. Předplatba na účet vedený v CZK a EUR ZDARMA. Kompletní přehled poboček Uloženky - Heureka Pointů, Uloženky Partner a Zásilkovny včetně adres, provozní doby a kontaktů jsou uvedeny v sekci Kontakt. U objednávek s cenou zboží do 349 Kč je účtována k ceně zboží služba Odbavné – viz odst. 4.1 VOP.

11. Doprava
Pro objednávky s hodnotou zboží nad 3.000,- Kč se poskytuje Sleva na dopravném dle bodu 4.2 VOP. Sleva na dopravném je poskytována na služby Česká pošta – balík do ruky, balík na poštu, Uloženka, Uloženka Partner a Zásilkovna v ČR. V rámci marketingových a slevových akcí se mohou ceny dopravy lišit a jsou předmětem speciálních obchodních podmínek k dané akci či slevě. U programu "AlfaFit Benefit" je doprava účtována v plné výši vždy i u objednávek s cenou zboží nad 3.000 Kč.

11.1 Doručení Českou poštou v rámci ČR
Zásilka bude Českou poštou (Balíkem do ruky, Balíkem na poštu) doručena na Vámi určené místo (možnost zaslat zásilku do zaměstnání - nezapomeňte uvést název firmy). Objednávky hrazené na dobírku, pokud je objednané zboží skladem, expedujeme nejpozději následující pracovní den po přijetí objednávky. Objednávky hrazené převodem na účet jsou expedovány nejpozději následující pracovní den po připsání částky na účet. Dodání (Balíku do ruky, Balíku na poštu) bývá většinou následující pracovní den po dni podání. Zákazník bere na vědomí, že dodací lhůta závisí na aktuálních možnostech třetí strany, tj. dopravce a bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo jinými okolnostmi nezaviněnými prodávajícím. Úhrada při převzetí zásilky v hotovosti – dobírkou nebo předplatbou bankovním převodem na účet (zdarma). Délka úložní doby balíku: maximálně 7 dnů. Při zaslání službou Balík na poštu, pošta nedoručuje klasické papírová oznámení o příchodu zásilky. Věnujte proto prosím pozornost běhu úložní lhůty a o zásilce se informujte na své poště. U objednávek s cenou zboží do 349 Kč je účtována k ceně zboží služba Odbavné – viz odst. 4.1 VOP.

11.2 Kurýrní doručení v rámci ČR
Zásilka bude doručena kurýrní službou na Vámi určené místo (možnost zaslat zásilku do zaměstnání - nezapomeňte uvést název firmy) obvykle následující den po dni expedice v rozmezí od 8:00 do 18:00 hod. Zákazník bere na vědomí, že dodací lhůta závisí na aktuálních možnostech třetí strany, tj. dopravce a bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo jinými okolnostmi nezaviněnými prodávajícím. Objednávky hrazené na dobírku, pokud je objednané zboží skladem, expedujeme nejpozději následující pracovní den po přijetí objednávky. Objednávky hrazené převodem na účet jsou expedovány nejpozději následující pracovní den po připsání částky na účet. U zásilek "na domácí adresu" budete před jejich doručením kurýrem minimálně 2x telefonicky kontaktováni pro dohodnutí nejvýhodnějšího termínu doručení. Zásilka může být po domluvě s kurýrem uložena v partnerském místě kurýrní služby ve Vašem okolí k osobnímu vyzvednutí. Úhrada při převzetí zásilky v hotovosti – dobírkou nebo předplatbou bankovním převodem na účet (zdarma). Délka úložní doby balíku: dle dohody s kurýrem - maximálně 3 pokusy o doručení nebo týden. U objednávek s cenou zboží do 349 Kč je účtována k ceně zboží služba Odbavné – viz odst. 4.1 VOP.

11.3 Kurýrní doručení na Slovensko
Zásilka bude doručena kurýrní službou po celém území Slovenské republiky. Cena dopravy se mění v závislosti na hmotnosti. Cena dobírky se liší podle dobírkové částky. Úhrada předplatbou na bankovní účet v EUR je zdarma. Zásilka na Slovensko bude doručena na Vámi určené místo do 48 hodin od expedice (v ojedinělých případech může být až třetí pracovní den). Při výpočtu dodací lhůty je třeba zohlednit státní svátky v ČR i SR. Zákazník bere na vědomí, že dodací lhůta závisí na aktuálních možnostech třetí strany, tj. dopravce a bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo jinými okolnostmi nezaviněnými prodávajícím. Objednávky hrazené na dobírku, pokud je objednané zboží skladem, expedujeme nejpozději následující pracovní den po přijetí objednávky. Objednávky hrazené převodem na náš slovenský účet jsou expedovány nejpozději následující pracovní den po připsání částky na účet. Před doručením budete kurýrem minimálně 2x telefonicky kontaktováni pro dohodnutí nejvýhodnějšího termínu doručení. Pokud je zásilka poslána na dobírku, pak platba probíhá při převzetí zásilky přímo kurýrovi v EURech. U objednávek s cenou zboží do 349 Kč je účtována k ceně zboží služba Odbavné – viz odst. 4.1 VOP.

11.4 Ekonomicky Slovenskou poštou - jen pro Slovensko
Zásilka bude Slovenskou poštou doručena na Vámi určené místo (možnost zaslat zásilku do zaměstnání - nezapomeňte uvést název firmy). Úhrada při převzetí zásilky v hotovosti – dobírkou nebo předplatbou bankovním převodem na účet vedený v EUR (zdarma). Objednávky hrazené na dobírku, pokud je objednané zboží skladem, expedujeme nejpozději následující pracovní den po přijetí objednávky. Objednávky hrazené převodem na účet jsou expedovány nejpozději následující pracovní den po připsání částky na účet. Doba dodání je 3 - 5 pracovních dní od expedování. Zákazník bere na vědomí, že dodací lhůta závisí na aktuálních možnostech třetí strany, tj. dopravce a bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo jinými okolnostmi nezaviněnými prodávajícím. U objednávek s cenou zboží do 349 Kč je účtována k ceně zboží služba Odbavné – viz odst. 4.1 VOP.

11.5 Zásilky do zahraničí kromě Slovenska
Běžně zasíláme zboží do všech států EU i zemí mimo EU. Cena dopravy je kalkulována v závislosti na hmotnosti a místa určení. Na základě domluvy je zásilka odeslána buď kurýrní společností nebo Českou poštou. Objednávky do Německa a Polska lze uhradit i na dobírku. Objednávky do ostatních zemí lze uhradit pouze předplatbou - platbou na bankovní účet společnosti AlfaFit s.r.o. - viz článek 12. Předplatba. Vyberte zaslání do zahraničí mimo níže uvedených států - v objednávce bude zobrazena cena 0; cena bude upřesněna na základě další komunikace, takže cenu za zboží nepřevádějte, dokud Vám nebude konečná cena potvrzena.

12. Předplatba - platba na bankovní účet
Objednávky dopravované přepravcem (Česká pošta, Slovenská pošta, kurýrní služba, Uloženka, Uloženka Partner a Zásilkovna) lze hradit převodem na bankovní účet společnosti AlfaFit s.r.o. Objednávky s Osobním odběrem v kontaktním místě na Praze 7 lze z bezpečnostních důvodů hradit pouze v hotovosti. Objednávky nelze platit platební kartou ani u dopravců, ani na internetu.

12.1 Platba v CZK v rámci ČR
Pro předplatby v českých korunách můžete využít účet v ČR:

Název účtu: AlfaFit s.r.o.
Banka: FIO Banka a.s.
Číslo účtu: 2100212093
Kód banky: 2010
Měna účtu: CZK
Standardní formát: 2100212093/2010

12.2 Platba v EUR z Eurozóny (včetně Slovenska)
Pro předplatby v EURech využijte náš slovenský účet. Slouží jak pro předplatby ze Slovenska, tak i ostatních států eurozóny. Při platbě objednávky z jiných států než SR, DE a AT vyčkejte prosím potvrzení částky k úhradě.
Název účtu: AlfaFit s.r.o.
adresa příjemce: AlfaFit s.r.o., P. O. Box 629, 170 06 Praha 7
Banka: FIO Banka a.s., pobocka zahranicnej banky, Kollarovo nam. 15, 81106 Bratislava
BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX
IBAN: SK65 8330 0000 0025 0008 5847
měna účtu: EUR
číslo účtu: 2500085847

12.3 Platba v CZK ze zemí mimo Eurozónu
Pro platby převodem ze všech států mimo eurozóny můžete využít náš účet v CZK u FIO Banky a.s. Nezapomeňte nastavit dispozici úhrady bankovního poplatku na OUR. Platby s dispozicí BEN nebo SHA nebudou akceptovány.
Název účtu: AlfaFit s.r.o.
adresa příjemce: AlfaFit s.r.o., P. O. Box 629, 170 06 Praha 7
banka: FIO banka, a.s, V Celnici 10, 117 21 Praha 1
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Číslo účtu: 2100212093
IBAN: CZ10 2010 0000 0021 0021 2093
měna účtu: CZK

14. Písemné informace a poučení dle § 1820 zákona 89/2012 Sb.
- ad a) Neúčtujeme žádné náklady při použití prostředků komunikace na dálku.
- ad f) Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. Spotřebitel nemůže odstoupit podle odstavce 7 od smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Veškeré zboží prodané se slevou z důvodu zkrácené minimální doby spotřeby se považuje za zboží, které podléhá rychlému zastarání. Takovéto výrobky jsou v názvu označeny "exp.: DD/MM/RRRR, exp.:DD/MM/RR, exp.: MM/RRRR nebo exp.: MM/RR. Odstoupení od kupní smlouvy – viz odstavec 7 VOP. Vaše odstoupení zasílejte na e-mailovou adresu objednavky@alfafit.cz nebo na adresu pro doručování: AlfaFIT s.r.o., P.O.Box 629, 170 06 Praha 7.
- ad g) Náklady související s navrácením zboží ponese spotřebitel (zákazník) a nebudou prodávajícím zákazníkovi proplaceny.
- ad j) Stížnosti směřujte e-mailem na adresu info@alfafit.cz nebo na adresu pro doručování: AlfaFit s.r.o., P.O.Box 629, 170 06 Praha 7. Spotřebitel má samozřejmě právo podávat stížnosti ke všem dotčeným orgánům státní správy.
AlfaFit s.r.o., Umělecká 310/2, 170 00 Praha 7, IČO: 27568997, zapsáno v OR C 114477 vedená u Městského soudu v Praze
Adresa pro doručování: AlfaFit s.r.o., P.O.Box 629, 170 06 Praha 7, tel: 220 570 220, 777 000 450, info@alfafit.cz
Živnostenský úřad Praha 7, nábř. kpt. Jaroše 1000, Praha 7.
Název zboží a hlavní charakteristiky zboží jsou u jednotlivých nabízených položek
Konečné ceny zboží a služeb jsou uvedeny u jednotlivých nabízených položek
Náklady na dodání jsou uvedeny v dodacích podmínkách a možnost jejich výběru je v sekci "Košík"
Náklady úhradu jsou uvedeny v dodacích podmínkách a možnost jejich výběru je v sekci "Košík"
Nabídka je platná po dobu aktivního připojení k serveru www.alfafit.cz
- Kupní smlouva je uzavřena potvrzením Vaší objednávky. Od návrhu kupní smlouvy (odeslané objednávky) máte právo odstoupit nejpozději do potvrzení objednávky nebo dále dle platné legislativní úpravy.
- Společnost AlfaFIT s.r.o. provozuje prostřednictvím internetových obchodů výhradně maloobchodní prodej zboží. A to i v případě, že osobou nakupující je osoba právnická nebo podnikající fyzická osoba.
- Internetové stránky společnosti AlfaFIT s.r.o., ať již jsou provozované v jakékoli jazykové mutaci, jsou určeny výhradně pro prodej zboží podle práva České republiky. Jazykové mutace slouží příslušníkům národnostních menšin nebo cizincům usazeným v ČR, pro které je komunikace v českém jazyce obtížná. Objednávající bere na vědomí, že se prodej a vše související řídí podle práva České republiky. Informace o výrobcích v jiných jazykových mutacích mají pouze informativní charakter; výrobky jsou opatřeny primárně informacemi v českém jazyce.


15. Prodej produktů s označením BIO
Kupující v internetovém obchodě provozovaném společností AlfaFIT s.r.o. bere na vědomí a souhlasem s těmito podmínkami stvrzuje, že produkty, které v názvu obsahují slovo BIO nebo jsou produktem ekologického zemědělství kupuje jako konečný spotřebitel. Toto platí i pro kupující právnické osoby a podnikající fyzické osoby. Prodej těchto produktů je možný pouze jako maloobchodní.
 


Poslední aktualizace 06. 09. 2018


<< Zpět