Počet položek: 0 0,- Kč
verze cz
verze cz
verze de
verze en
Outlet

Způsoby dodání objednávky po České republice dle ceny - AlfaFit

 

 

 

Podrobné informace pro jednotlivé typy dopravy pro ČR

   

Osobní odběr na výdejním místě  - Vinotéka Vínečko

V kontaktním místě je možné vyzvednout pouze předem objednané zboží. Objednávku můžete učinit buď v našem e-shopu nebo telefonicky na zákaznické lince 220 570 220.

Služba osobní odběr je ZDARMA. U objednávek s hodnotou zboží do 349 Kč je účtována služba Odbavné ve výši 48 Kč (v souladu s bodem 4.1. VOP).

Pro objednávky nad 349 Kč je poskytována na Odbavné sleva 100 % a je tedy ZDARMA.

Osobní odběr Celkem zaplatíte
objednávky do 349,- 48,-
objednávky nad 350,- ZDARMA

Zboží pro Vás bude v kontaktním místě připraveno nejpozději následující pracovní den po odeslání objednávky v čase od 17:00, pokud bude objednané zboží skladem. Platba je možná pouze v hotovosti! Předplatba na účet není možná.

O termínu, kdy bude zboží pro Vás připraveno k vyzvednutí, budete informování mailem nebo SMS zprávou. Vyčkejte prosím této výzvy. Zda-li je Vaše objednávka již připravena k vyzvednutí si můžete ověřit také telefonicky přímo v kontaktním místě - tel. (+420) 773 500 775 / (+420) 222 965 275.

Adresa kontaktního místa:
Vinotéka Vínečko, Veletržní 18, Praha 7

Otvírací doba:
Po - Pá: 11:00 - 22:00, So - Ne 15:00 - 20:00

Kontaktní místo se nachází zhruba 100 m od tramvajové zastávky Veletržní palác (tram. č.: 6, 17), kam se můžete dostat například:

  • metrem C na Nádraží Holešovice a pak tram: 6, 17 dvě stanice do zastávky Veletržní palác
  • metrem B na Náměstí republiky (výstup směr Náměstí Republiky) a pak tram. 6 do zastávky Veletržní palác

Vzhledem k tomu, že na některých výše uvedených trasách mohou, z důvodu rekonstrukce tramvajových úseků nastat změny, doporučujeme Vám vyhledat aktuální spojení na stránkách DP Praha (jako cílovou stanici zadávejte "Veletržní palác").

Při návštěvě kontaktního místa můžete využít mimořádnou slevu na lahvová i sudová vína ve výši 15%, kterou jsme připravili speciálně pro naše klienty. Tato sleva se nevztahuje na zboží ve výprodeji a na zboží v akci. Více informací o sortimentu vinotéky naleznete na www.vinecko.eu Nezapomeňte si tedy říci o svou slevu.

 

Osobní odběr na pobočkách Zásilkovny ČR


Proč zvolit Zásilkovnu?
  • nejnižší možná cena dopravy
  • snadné sledování zásilky
  • vyzvednutí za pomoci hesla
  • uschování zásilky dle potřeby

Zásilkovna je široká síť s více než 3 500 výdejními místy v ČR a SR, na která si můžete nechat doručit objednané zboží snadno, levně a rychle.

V pobočkách Zásilkovny v ČR a SR je uloženo pouze předem objednané zboží, zpravidla 2. pracovní den po expedici. Dodací lhůta závisí na aktuálních možnostech třetí strany, tj. dopravce a bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo jinými okolnostmi nezaviněnými prodávajícím.

Zásilkovna si vyhrazuje jako dopravce právo, že může uložit balík na jinou pobočku, než si zadal zákazník.

Hmotnost zásilky do 5 kg (ve výjimečných případech max. 10kg). U těžších zásilek se cena stanoví individuálně, zpravidla změnou dopravce dle váhy.

ZÁSILKOVNA - ČR Cena dopravy Dobírka Předplatba na účet
objednávky do 349,- 116,- 19,- 0,-
objednávky nad 350,- do 2999,- 68,- 19,- 0,-
objednávky nad 3000,- ZDARMA 19,- 0,-

 

Seznam všech poboček najdete na webu Zásilkovny, lze je vyhledávat podle zemí, krajů a měst.


Nezapomeňte do objednávky zadat telefonní číslo a email, aby Vás Zásilkovna mohla informovat o tom, že Vaše objednávka je již připravena k vyzvednutí. Vyčkejte tedy prosím s návštěvou až na výzvu Zásilkovny. Snadné sledování zásilky díky webovému rozhraní.

Objednávku je možné vyzvednout během 7 dnů od jejího uložení. Úhrada při převzetí v hotovosti – dobírkou nebo předplatbou na bankovní účet.
Úhrada při převzetí v hotovosti v CZK – dobírkou (na Slovensku v EUR) nebo předplatbou na bankovní účet.

 

Česká pošta - Balík na poštu / Balík do ruky / Balíkovna

 
Zásilka bude Českou poštou balíkem do ruky (DR) nebo na poštu (NP) doručena na Vámi určené místo (možnost zaslat zásilku do zaměstnání - nezapomeňte uvést název firmy) většinou následující pracovní den po dni expedice.
 

Dodací lhůta závisí na aktuálních možnostech třetí strany, tj. dopravce a bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo jinými okolnostmi nezaviněnými prodávajícím.

Sledovat svou zásilku můžete pomocí formuláře na stránkách České pošty.

Balík do ruky

U České pošty můžete pomocí webového formuláře změnit dispozice pro svoji zásilky - dodání dopolední pochůzkou, uložení na jiné poště nebo posunutí doručení o 1 pracovní den.

Přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. V den doručení budete kontaktováni pomocí SMS o přesnějším času doručení. Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky papírové oznámení, na které z nejbližších pošt byla Vaše zásilka uložena.

ČESKÁ POŠTA - do ruky Cena dopravy Dobírka Předplatba
objednávky do 349,- 132,- 36,- 0,-
objednávky nad 350,- 84,- 36,- 0,-

Balík na poštu

Vyhledat jednotlivé pobočky České pošty můžete najít na oficiální stránkách České pošty.

U České pošty můžete pomocí webového formuláře změnit dispozice pro svoji zásilky - dodání dopolední pochůzkou, uložení na jiné poště nebo posunutí doručení o 1 pracovní den.

Při zaslání službou Balík na poštu, pošta nedoručuje klasické papírová oznámení o příchodu zásilky. Věnujte proto prosím pozornost běhu úložní lhůty a o zásilce se informujte na vaší poště. V den doručení Vaší zásilky na poštu budete informování pomocí SMS ohledně možnosti vyzvednutí. Pozor, pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.

ČESKÁ POŠTA - na poštu Cena dopravy Dobírka Předplatba
objednávky do 349,- 132,- 36,- 0,-
objednávky nad 350,- 84,- 36,- 0,-

Formy úhrady

Objednávky hrazené na dobírku, pokud je objednané zboží skladem, expedujeme následující pracovní den po přijetí objednávky. Objednávky hrazené převodem na účet jsou expedovány nejpozději následující pracovní den po připsání částky na účet.

Délka úložní doby balíku: maximálně 7 dnů.

 

Balíkovna

Vyhledat jednotlivé Balíkovny můžete najít na oficiální stránkách České pošty.

Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou jen na pobočkách pošty. Ve výdejních boxech se dobírka hradí dopředu přes APLIKACI pošty nebo platební bránu. Platby v hotovosti nebo platební kartou nejsou na místě u boxu možné.

Před odesláním objednávky si ze seznamu po vyplnění města nebo PSČ vyberete Balíkovnu na kterou budete chtít zásilku dodat. Věnujte pozornost informaci do kdy je zásilka, zejména ve výdejních boxech uložena.

Hmotnost zásilky max 5 kg. V případě vyšší hmotnosti bude zboží rozděleno do více zásilek a bude účtován násobek základního dopravného (bez případných slev).

Při zaslání službou Balíkovna, pošta nedoručuje klasické papírová oznámení o příchodu zásilky. Věnujte proto prosím pozornost běhu úložní lhůty a o zásilce se informujte na vaší poště. V den doručení Vaší zásilky do Balíkovny budete informování pomocí SMS a emailu ohledně možnosti vyzvednutí.

Pozor, pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů z pobočky České pošty nebo výdejním míst, nebo do 2 kalendářních dnů z Balíkovna boxu, je automaticky odesíláno zpět.

ČESKÁ POŠTA - balík na poštu Cena dopravy Dobírka Předplatba na účet
objednávky do 349,- 97,- 0,- 0,-
objednávky nad 350,- do 2999,- 49,- 0,- 0,-
objednávky nad 3000,- ZDARMA 0,- 0,-

Formy úhrady

Platba v hotovosti nebo platební kartou jen na pobočkách České pošty.

Platba v hotovosti v kamenných provozovnách.

Ve výdejních boxech není možné dobírku hradit hotově ani platební kartou! Pokud si zvolíte u tohoto typu výdejního místa dobírku a neplatíte předem převodem na účet, pak je třeba uhradit dobírku platební kartou přes aplikaci pošty - vyhledejte si váš balík ve Sledování balíku a klikněte na tlačítko „Zaplatit kartou online“. Zaplatit můžete i pomocí odkazu v e-mailu od Balíkovny.

Délka úložní doby balíku: maximálně 7 dnů (v Balíkovna BOXech maximálně 2 dny)

 

Kurýrní doručení na adresu - DPD

 
Společnost DPD je balíkový přepravce doručující obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy z naší strany.

Zásilka bude doručena kurýrní službou na Vámi určené místo (možnost zaslat zásilku do zaměstnání - nezapomeňte uvést název firmy) většinou následující den po dni expedice v rozmezí od 8:00 do 18:00 hod. Dodací lhůta závisí na aktuálních možnostech třetí strany, tj. dopravce a bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo jinými okolnostmi nezaviněnými prodávajícím.

Sledovat zásilku můžete pomocí trackovacího čísla, které vám dopravce zašle prostřednictvím DPD stránek.

KURÝRNÍ DORUČENÍ Cena dopravy Dobírka Předplatba
objednávky do 349,- 235,- nelze 0,-
objednávky nad 350,- 187,- nelze 0,-

Objednávky hrazené převodem na účet jsou expedovány nejpozději následující pracovní den po připsání částky na účet.

U zásilek "na domácí adresu" budete před jejich doručením kurýrem minimálně 2x telefonicky kontaktováni pro dohodnutí nejvýhodnějšího termínu doručení. Zásilka může být po domluvě s kurýrem uložena v partnerském místě kurýrní služby ve Vašem okolí k osobnímu vyzvednutí.

Délka úložní doby balíku: dle dohody s kurýrem - maximálně 3 pokusy o doručení.

 

Podrobné informace o formách úhrady pro CZ

Platba na dobírku

Při platbě na dobírku hradíte službu vč. dopravy konkrétnímu dopravci, kterého volíte v košíku při nákupu.

Výše dobírky je odvislá od volby dopravce. V případě, že chcete ušetřit na dobírce, volte platbu převodem na bankovní účet.

Předplatba - platba převodem na bankovní účet

Objednávky dopravované přepravcem (Česká pošta, Slovenská pošta, kurýr DPD) a přepravované Zásilkovnou lze hradit převodem na bankovní účet společnosti AlfaFIT s.r.o.

Objednávky přepravované Messengerem a s osobním odběrem v kontaktním místě Vinotéka Vínečko, Veletržní 18, Praha 7 lze z bezpečnostních důvodů hradit pouze v hotovosti.

Objednávky nelze platit platební kartou ani na internetu, ani v kontaktním místě.

Platba v CZK v rámci ČR

Pro předplatby v korunách můžete využít náš účet v ČR:
Název účtu: AlfaFIT s.r.o.
Banka: FIO Banka a.s.
Číslo účtu: 2201645939
Kód banky: 2010
Měna účtu: CZK
Standardní formát: 2201645939/2010

Platba v CZK ze zemí mimo Eurozónu

Pro platby převodem ze všech států mimo eurozóny můžete využít náš účet v CZK u FIO Banky a. s.

Nezapomeňte nastavit dispozici úhrady bankovního poplatku na OUR.

Platby s dispozicí BEN nebo SHA nebudou akceptovány.

Název účtu: AlfaFit s.r.o.
Adresa příjemce: AlfaFit s.r.o., P. O. Box 629, 170 06 Praha 7
banka: FIO banka, a.s, V Celnici 10, 117 21 Praha 1
Banka: FIO Banka a.s.
Číslo účtu: 2201645939
Kód banky: 2010
Měna účtu: CZK
SWIFT: FIOBCZPPXXX
IBAN: CZ10 2010 0000 0022 0164 5939
měna účtu: CZ

Odbavné

Služba odbavné je účtována ve výši 48,- Kč ke každé objednávce.

U objednávek s cenou zboží převyšující 349,- Kč je poskytnuta sleva na službu odbavné ve výši 100%.

Zjednodušeně řečeno tedy objednávky s cenou zboží převyšující 349,- Kč mají službu odbavné zdarma, kromě dále uvedených případů.

Služba odbavné je aplikována i na dodání zboží formou osobního odběru. Pokud je účtování služby odbavné předmětem speciálních podmínek marketingových a slevových akcí, může být účtováno i k objednávkám s cenou zboží převyšující 349,- Kč – např. u programu AlfaFIT Benefit, kdy je účtováno vždy.

Pokud cena objednaného zboží klesne pod 349,- Kč (vrácení zboží, vrácení části objednaného zboží, odstoupení od kupní smlouvy apod.) nárok na slevu zaniká a kupující je povinen dodatečně uhradit cenu služby odbavné v plné výši.

Nárok na slevu zaniká i v případě nepřevzetí závazně potvrzené objednávky.

Vybrané body z VOP

Bod 6 - Práva z vadného plnění - Záruka a reklamace

6. Práva z vadného plnění
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními §§ 1914 - 1925, §§ 2099 - 2117 a §§ 2161 - 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal, 
- má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné, 
- se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá, 
- věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy, 
- je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže. Má-li spotřebitel právo, u vady odstranitelné na opravu nebo doplnění toho, co chybí, anebo na přiměřenou slevu z ceny, a u vady neodstranitelné, pro kterou nelze věc užívat, právo na odstoupení od smlouvy, anebo na přiměřenou slevu z ceny, náleží mu náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost (např. Sleva z důvodu kratší minimální doby trvanlivosti).

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

6.1 Záruka a reklamace
 Veškeré nabízené zboží pochází od prověřených dovozců nebo distributorů v ČR, je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů. Záruka se nevztahuje na vady způsobené neoprávněným zásahem, v důsledku použití zboží k jiným než určeným účelům, nevhodným skladováním, neodbornou manipulací, mechanickým poškozením, které není způsobeno opotřebením vzniklým obvyklým užíváním, živelnými pohromami nebo vyšší mocí. Garantované vlastnosti zboží plně závisí na specifikacích uváděných přímo výrobcem. Pro usnadnění procesu reklamace doporučujeme před tím, než zboží k reklamaci odešlete, kontaktovat zákaznickou linku na tel: 220 570 220 nebo 777 000 450, naši školení pracovníci Vás budou informovat o všech náležitostech správného postupu reklamace. Reklamované zboží můžete v souladu se zákonem zaslat i na sídlo společnosti. Zásilku s reklamovanou položkou odešlete za použití zpětného štítku České pošty, který je součástí každé dodané objednávky a je adresován na sídlo společnosti. Pokud zpětný štítek České pošty nemáte, adresujte zásilku na korespondenční adresu: AlfaFit s.r.o., P.O.Box 629, 170 06 Praha 7. Zboží v takovém případě zašlete jako doporučenou zásilku (např.: balík do ruky nebo doporučený balík), aby bylo možné zásilku reklamovat, pokud by došlo k její ztrátě nebo poškození. Zákazník bere na vědomí, že za takto odeslanou zásilku společnost AlfaFit s.r.o. uhradí v rámci reklamačního řízení maximálně cenu zpětného štítku České pošty tj. 79 Kč, který je součástí každé dodané objednávky. Náš internetový obchod nepřebírá zodpovědnost za škody vzniklé nedostatečným nebo žádným pojištěním zboží během přepravy od zákazníka. Náklady související s přepravou zboží za účelem reklamace zboží ponese spotřebitel (zákazník) a budou prodávajícím zákazníkovi proplaceny pouze v případě, že jeho reklamace bude uznána za oprávněnou. Zásilku nezasílejte s dobírkou – zásilky odeslané zákazníky na dobírku nebudou společností AlfaFit s.r.o. převzaty.

6.1.1 Postup při reklamaci
Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem nebo korespondenčně. Zboží zašlete za použití zpětného štítku České pošty nebo jako doporučenou zásilku (např.: balík do ruky nebo doporučený balík) na naši adresu a do zásilky uveďte důvod reklamace. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se dodavatel s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (zboží nebo jeho části, jiné podklady apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

6.1.2 Převzetí vyřízené reklamace
Reklamující je povinen vyzvednout si věc nejpozději do jednoho měsíce od uplynutí doby, kdy oprava nebo úprava měla být provedena, a byla-li provedena později, do jednoho měsíce od vyrozumění o jejím provedení. Neučiní-li tak, je povinen zaplatit poplatek za uskladnění obdobně jako je stanoveno v §2159 zákona 89/2012 Sb. Poplatek činí 99 Kč za každý další den uskladnění věci po uplynutí lhůty 30-ti dnů od výzvy k převzetí věci. Pokud došlo k účtování poplatku za uskladnění, bude věc vydána zákazníkovi až po vyrovnání dlužné částky za uskladnění.

Bod 7 - Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží

U zboží nakoupeného prostřednictvím internetového obchodu má kupující - nepodnikatel - fyzická osoba podle Občanského zákoníku (§§ 1829 - 1837) právo do 14 dnů od doručení (vyzvednutí) zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží musí být způsobilé k dalšímu prodeji. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené, nést znaky používání či jinak znehodnocené a musí být zabalené v originálních nepoškozených obalech spolu s veškerým příslušenstvím. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty.

Pro odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě se spojte s našimi pracovníky na tel: 220 570 220 nebo 777 000 450, kteří Vás budou informovat o dalším postupu, nebo zašlete nejpozději do 14 dnů od doručení (vyzvednutí) objednávky volně formulované „Odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě“ obsahující všechny náležitosti vyžadované aktuální legislativou (zejména tedy: jméno, příjmení, adresu, číslo objednávky, datum převzetí objednávky, informaci o tom, že se jedná o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě, počet a druh vraceného zboží, číslo bankovního účtu pro vrácení peněz a podpis zákazníka) na objednavky@alfafit.cz , případně na naši korespondenční adresu AlfaFit s.r.o., P.O.Box 629, 170 06 Praha 7.

Zboží, které je předmětem odstoupení od kupní smlouvy (vracené zboží) musí být doručeno na korespondenční adresu nejpozději do 14-ti dnů od zaslání oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, pokud nebylo zasláno společně s Oznámením o odstoupení od kupní smlouvy. Pokud nebude tato lhůta dodržena nárok na odstoupení od kupní smlouvy zaniká. Zboží zašlete jako doporučenou zásilku (např.: balík do ruky nebo doporučený balík), aby bylo možné zásilku reklamovat, pokud by došlo k její ztrátě nebo poškození. Náš internetový obchod nepřebírá zodpovědnost za škody vzniklé nedostatečným nebo žádným pojištěním nebo zabalením zboží během přepravy od zákazníka.

Zásilku nezasílejte s dobírkou – zásilky odeslané zákazníky na dobírku nebudou společností AlfaFit s.r.o. převzaty. Pokud budou splněny za strany zákazníka podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy, bude provedeno ve lhůtě 14 dní finanční vyrovnání. V souladu se zákonem 89/2012 Sb. § 1834 nemá zákazník nárok na vrácení peněz za služby, které mu byly v souvislosti se zasláním zboží poskytnuty (např. odbavné, dobírečné apod.), protože tyto služby byly zcela realizovány před odstoupením od kupní smlouvy na základě výslovného přání zákazníka, které bylo vyjádřeno odesláním objednávky. Dle § 1832 odst. 2 nemá zákazník nárok na vrácení ceny za dodání v plné výši, pokud si nevybral nejlevnější způsob dodání. V takovém případě prodejce zákazníkovi uhradí cenu nejlevnějšího způsobu dodání zboží, který prodejce poskytuje. Pokud vrácením zboží zanikne zákazníkovi nárok na Slevu na dopravě dle bodu 4.2. bude o částku odpovídající slevě na dopravě ponížena částka za navrácené zboží.

Pokud je u výrobku uvedena poznámka, že má kratší minimální datum spotřeby ("exp.: DD/MM/RRRR, exp.:DD/MM/RR, exp.: MM/RRRR nebo exp.: MM/RR - např.: exp.: 21.07.2014 nebo exp.: 07/14), kupující je srozuměn s tím, že se jedná dle dikce zákona o tzv. zboží podléhající rychlé zkáze a zastarání a tudíž v souladu s § 1837 Občanského zákoníku nelze požadovat odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě. Toto ustanovení nemá vliv na reklamaci na zboží z důvodů poškození během přepravy. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit. Zboží rovněž nelze ve 14-ti denní lhůtě bez udání důvodu vracet, pokud byla kupujícím buď právnická osoba nebo podnikající fyzická osoba.

Zaslané zboží na které se nevztahují zákonné podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy bude zákazníkovi vráceno po uhrazení poštovného ze strany zákazníka bankovním převodem na bankovní účet společnosti AlfaFit s.r.o.. Neučiní-li zákazník tak, je povinen zaplatit poplatek za uskladnění obdobně jako je stanoveno v §2159 zákona 89/2012 Sb. Poplatek činí 99 Kč za každý den uskladnění věci. Poplatek je účtován za každý den po uplynutí lhůty 30-ti dnů od výzvy k k úhradě dopravy do doby uhrazení nebo vyrovnání jiného dluhu zákazníka, který brání odeslání věci. Pokud došlo k účtování poplatku za uskladnění, bude věc odeslána zákazníkovi až po vyrovnání dlužné částky za uskladnění.

Písemné informace a poučení dle § 1820 zákona 89/2012 Sb.

- ad a) Neúčtujeme žádné náklady při použití prostředků komunikace na dálku.
- ad f) Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. Spotřebitel nemůže odstoupit podle odstavce 7 od smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Veškeré zboží prodané se slevou z důvodu zkrácené minimální doby spotřeby se považuje za zboží, které podléhá rychlému zastarání. Takovéto výrobky jsou v názvu označeny "exp.: DD/MM/RRRR, exp.:DD/MM/RR, exp.: MM/RRRR nebo exp.: MM/RR. Odstoupení od kupní smlouvy – viz odstavec 7 VOP. Vaše odstoupení zasílejte na e-mailovou adresu objednavky@alfafit.cz nebo na adresu pro doručování: AlfaFIT s.r.o., P.O.Box 629, 170 06 Praha 7.
- ad g) Náklady související s navrácením zboží ponese spotřebitel (zákazník) a nebudou prodávajícím zákazníkovi proplaceny.
- ad j) Stížnosti směřujte e-mailem na adresu info@alfafit.cz nebo na adresu pro doručování: AlfaFit s.r.o., P.O.Box 629, 170 06 Praha 7. Spotřebitel má samozřejmě právo podávat stížnosti ke všem dotčeným orgánům státní správy.
 
AlfaFit s.r.o., Umělecká 310/2, 170 00 Praha 7, IČO: 27568997, zapsáno v OR C 114477 vedená u Městského soudu v Praze
Adresa pro doručování: AlfaFit s.r.o., P.O.Box 629, 170 06 Praha 7, tel: 220 570 220, 777 000 450, info@alfafit.cz
Živnostenský úřad Praha 7, nábř. kpt. Jaroše 1000, Praha 7.
 
Název zboží a hlavní charakteristiky zboží jsou u jednotlivých nabízených položek
 
Konečné ceny zboží a služeb jsou uvedeny u jednotlivých nabízených položek
 
Náklady na dodání jsou uvedeny v dodacích podmínkách a možnost jejich výběru je v sekci "Košík"
 
Náklady úhradu jsou uvedeny v dodacích podmínkách a možnost jejich výběru je v sekci "Košík"
 
Nabídka je platná po dobu aktivního připojení k serveru www.alfafit.cz 
- Kupní smlouva je uzavřena potvrzením Vaší objednávky. Od návrhu kupní smlouvy (odeslané objednávky) máte právo odstoupit nejpozději do potvrzení objednávky nebo dále dle platné legislativní úpravy.
- Společnost AlfaFIT s.r.o. provozuje prostřednictvím internetových obchodů výhradně maloobchodní prodej zboží. A to i v případě, že osobou nakupující je osoba právnická nebo podnikající fyzická osoba. 

- Internetové stránky společnosti AlfaFIT s.r.o., ať již jsou provozované v jakékoli jazykové mutaci, jsou určeny výhradně pro prodej zboží podle práva České republiky. Jazykové mutace slouží příslušníkům národnostních menšin nebo cizincům usazeným v ČR, pro které je komunikace v českém jazyce obtížná. Objednávající bere na vědomí, že se prodej a vše související řídí podle práva České republiky. Informace o výrobcích v jiných jazykových mutacích mají pouze informativní charakter; výrobky jsou opatřeny primárně informacemi v českém jazyce.

Poslední aktualizace provedena 06. 01. 2021

Vložit komentář

Jméno
Email ( email není zveřejněn )
Váš příspěvek   ( Fotky můžete vložit po odeslání příspěvku. )
opište kód
antispam
     Více informací

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Používáním našich služeb souhlasíte s využíváním cookies. Děkujeme Vám.   Další informace