verze cz
verze cz
verze de
verze en
Počet položek: 0 0,- CZK

Dodací podmínky

Aby byly způsoby dodání co nejpřehlednější, vyberte si jakou variantu dodání preferujete.

Vybrané body z VOP: Způsoby dodání a úhrady:

Všeobecné obchodní podmínky (VOP) - plné znění

Osobní odběr - Praha 7 - nejrychlejší způsob dodání

V kontaktním místě je možné vyzvednout pouze předem objednané zboží. Objednávku můžete učinit buď v našem eshopu nebo telefonicky na zákaznické lince 220 570 220 nebo 777 000 450. Zboží pro Vás bude v kontaktním místě připraveno nejpozději následující pracovní den po odeslání objednávky, pokud bude objednané zboží skladem. O termínu, kdy bude zboží pro Vás připraveno k vyzvednutí, budete informování mailem nebo SMS zprávou. Vyčkejte prosím této výzvy. Zda-li je Vaše objednávka již připravena k vyzvednutí si můžete ověřit také telefonicky přímo v kontaktním místě - tel. 222 965 275.

Adresa kontaktního místa:
Vinotéka Vínečko, Veletržní 18, Praha 7
Otvírací doba:
Po - Pá: 11:00 - 22:00, So - Ne 15:00 - 20:00

Objednávky s Osobním odběrem lze hradit výhradně v hotovosti. Předplatby nejsou možné.

Kontaktní místo se nachází zhruba 100 m od tramvajové zastávky Veletržní palác (tram. č.: 6, 12, 17), kam se můžete dostat například:

  • metrem C na Nádraží Holešovice a pak tram: 6, 12, 17 dvě stanice do zastávky Veletržní palác
  • metrem B na Náměstí republiky (výstup směr Náměstí Republiky) a pak tram. 6 tři stanice do zastávky Veletržní palác

Vzhledem k tomu, že na některých výše uvedených trasách mohou, z důvodu rekonstrukce tramvajových úseků, nastat změny, doporučujeme Vám vyhledat aktuální spojení na stránkách DP Praha ZDE >>> (jako cílovou stanici zadávejte "Veletržní palác").

Při návštěvě kontaktního místa můžete využít mimořádnou slevu na lahvová i sudová vína ve výši 15%, kterou jsme připravili speciálně pro naše klienty. Tato sleva se nevztahuje na zboží ve výprodeji a na zboží v akci. Více informací o sortimentu vinotéky naleznete na www.vinecko.eu Nezapomeňte si tedy říci o svou slevu.

Osobní odběr - Uloženka (Heureka Point)

V pobočkách Uloženky (Heureka Point) je uloženo pouze předem objednané zboží. Většinou druhý až třetí pracovní den od objednání. Nezapomeňte do objednávky zadat telefonní číslo a emailovou adresu, aby Vás Uloženka mohla informovat o tom, že Vaše objednávka je již připravena k vyzvednutí. Vyčkejte tedy prosím s návštěvou až na výzvu Uloženky. Objednávku je možné vyzvednout během 7 dnů od jejího uložení. Úhrada při převzetí v hotovosti v CZK – dobírkou (ve slovenské pobočce v Bratislavě v EUR) nebo předplatbou na bankovní účet. U objednávek s cenou zboží do 349 Kč / 13,68 EUR je účtována k ceně zboží služba Odbavné – viz odst. 4.1 VOP.

Pobočky v ČR a na Slovensku

Služba je v ČR pro objednávky nad 3.000,- Kč ZDARMA. Cena služby pro objednávky do 3000,- Kč je 59,- Kč. Předplatba na účet ZDARMA. Platba na dobírku 20 Kč. Služba je v SK pobočce v Bratislavě pro objednávky nad 120,- EUR ZDARMA. Cena služby pro objednávky do 120,- EUR je 2,31 EUR. Předplatba na účet vedený v EUR ZDARMA. Platba na dobírku 0,78 EUR.

Brno - Černá Pole »

Černopolní 54/245
Brno - Černá Pole

Infolinka: +420 777 208 204

Otevírací doba:

Po - Pá: 11:00 - 19:00

GPS: 49.20861N, 16.61487E

Brno - město »

Václavská 237/6, areál ICB
vchod č. 9, Brno - město

Infolinka: +420 777 208 204

Otevírací doba:

Po - Pá: 11:00 - 19:00

GPS: 49.18956N, 16.59784E

Brno – Štýřice »

Heršpická 800/6
Brno - Štýřice

Infolinka: +420 777 208 204

Otevírací doba:

Po - Pá: 11:00 - 19:00

GPS: 49.18072N, 16.60270E

České Budějovice »

Novohradská 736/36
České Budějovice

Infolinka: +420 777 208 204

Otevírací doba:

Po - Pá: 11:00 - 19:00

GPS: 48.96428N, 14.48745E

Hradec Králové »

Náměstí 5. května 888
Hradec Králové

Infolinka: +420 777 208 204

Otevírací doba:

Po - Pá: 11:00 - 19:00

GPS: 50.21367N, 15.82529E

Liberec »

Sousedská 599
Liberec

Infolinka: +420 777 208 204

Otevírací doba:

Po - Pá: 11:00 - 19:00

GPS: 50.77579N, 15.02814E

Olomouc »

Myslbekova 429/9
Olomouc - Nové Sady

Infolinka: +420 777 208 204

Otevírací doba:

Po - Pá: 11:00 - 19:00

GPS: 49.58492N, 17.25295E

Ostrava-Mariánské Hory »

28. října 1422/299
Ostrava - M. Hory a Hulváky

Infolinka: +420 777 208 204

Otevírací doba:

Po - Pá: 11:00 - 19:00

GPS: 49.20861N, 16.61487E

Plzeň »

Koterovská 2039/114
Plzeň

Infolinka: +420 777 208 204

Otevírací doba:

Po - Pá: 11:00 - 19:00

GPS: 49.73158N, 13.40312E

Praha 1 - Bílá Labuť »

Na Poříčí 23
Praha 1

Infolinka: +420 777 208 204

Otevírací doba:

Po - Pá: 11:00 - 19:00

GPS: 50.09004N, 14.43396E

Praha 4 »

5. května 1109/63
Praha 4

Infolinka: +420 777 208 204

Otevírací doba:

Po - Pá: 11:00 - 19:00

GPS: 50.06090N, 14.43119E

Praha 7 - Holešovice »

Argentinská 286/38
Praha 7 - Holešovice

Infolinka: +420 777 208 204

Otevírací doba:

Po - Pá: 11:00 - 19:00

GPS: 50.10895N, 14.44469E

Praha 9 »

Kolbenova 931/40b
Praha 9

Infolinka: +420 777 208 204

Otevírací doba:

Po - Pá: 11:00 - 19:00

Sobota: 08:00 - 12:00

Rudná u Prahy »

K Vypichu 1087
Rudná u Prahy

Infolinka: +420 777 208 204

Otevírací doba:

Po - Pá: 11:00 - 19:00

GPS: 50.01992N, 14.20647E

Ústí nad Labem »

Dlouhá 1/12
Ústí nad Labem

Infolinka: +420 777 208 204

Otevírací doba:

Po - Pá: 11:00 - 19:00

GPS: 50.66071N, 14.04018E

Zlín »

J. A. Bati 5645 (Budova 51)
Zlín

Infolinka: +420 777 208 204

Otevírací doba:

Po - Pá: 11:00 - 19:00

GPS: 49.22223N, 17.65441E

Bratislava - Slovensko »

Lenardova 1260
Bratislava - Petržalka

Infolinka: +420 777 208 204

Otevírací doba:

Po - Pá: 11:00 - 19:00

GPS: 48.1297700N, 17.0984600E

Doprava přepravními službami

Věnujte prosím pozornost předběžnému termínu dodání zásilky, který Vám naši pracovníci sdělí buď telefonicky nebo emailem. Pokud zákazník uvede v objednávce elektronickou adresu, je o expedici zásilky informován emailem ve kterém nalezne i podací číslo zásilky pomocí kterého ji může sledovat na internetových stránkách přepravce. Pokud byla objednávka odeslána v pracovní den do 9:00 hod a pokud je zboží skladem, obvykle bývá expedována týž den, nejpozději další pracovní den. Zásilky expedujeme tedy nejdéle druhý pracovní den po přijetí objednávky, pokud je objednané zboží skladem. Dodací lhůta objednávek zasílaných v rámci ČR je následující pracovní den po dni expedice. Pokud zásilka není v tomto termínu doručena, je v zájmu rychlého vyřízení Vaši objednávky kontaktovat naše pracovníky na tel.: 220 570 220 nebo 777 000 450. Naši zákaznickou linku kontaktujte i v případě, že neobdržíte potvrzení Vaší objednávky emailem obratem po jejím odeslání.

Doprava Českou poštou v rámci ČR není účtována při zaslání zásilky službou Balík do ruky nebo Balík na poštu, pokud je cena zboží v objednávce vyšší než 3.000 Kč. V rámci marketingových a slevových akcí se mohou ceny dopravy lišit a jsou předmětem speciálních obchodních podmínek k dané akci či slevě. U programu AlfaFIT Benefit je doprava účtována v plné výši i u objednávek s cenou nad 3.000 Kč.

Doručení Českou poštou v rámci ČR

Zásilka bude Českou poštou balíkem do ruky (DR) nebo na poštu (NP) doručena na Vámi určené místo (možnost zaslat zásilku do zaměstnání - nezapomeňte uvést název firmy) následující pracovní den po dni expedice. Objednávky hrazené na dobírku, pokud je objednané zboží skladem, expedujeme následující pracovní den po přijetí objednávky. Objednávky hrazené převodem na účet jsou expedovány obratem po připsání částky na účet. Dodání balíku do ruky nebo balíku na poštu garantuje pošta nejpozději následující pracovní den po dni podání. Cena služby 59 Kč. Úhrada zboží je možná dobírkou (36,- Kč) nebo předplatbou - bankovním převodem na účet společnosti AlfaFit s.r.o (zdarma). Délka úložní doby balíku: maximálně 7 dnů. Při zaslání službou Balík na poštu, pošta nedoručuje klasické papírová oznámení o příchodu zásilky. Věnujte proto prosím pozornost běhu úložní lhůty a o zásilce se informujte na vaší poště.

Kurýrní doručení v rámci ČR

Zásilka bude doručena kurýrní službou na Vámi určené místo (možnost zaslat zásilku do zaměstnání - nezapomeňte uvést název firmy) následující den po dni expedice v rozmezí od 8:00 do 18:00 hod. Objednávky hrazené na dobírku, pokud je objednané zboží skladem, expedujeme následující pracovní den po přijetí objednávky. Objednávky hrazené převodem na účet jsou expedovány obratem po připsání částky na účet. U zásilek "na domácí adresu" budete před jejich doručením kurýrem minimálně 2x telefonicky kontaktováni pro dohodnutí nejvýhodnějšího termínu doručení. Zásilka může být po domluvě s kurýrem uložena v partnerském místě kurýrní služby ve Vašem okolí k osobnímu vyzvednutí. Cena služby 136 Kč. Úhrada zboží je možná dobírkou (36,- Kč) nebo předplatbou - bankovním převodem na účet společnosti AlfaFit s.r.o. (zdarma). Délka úložní doby balíku: dle dohody s kurýrem - maximálně 3 pokusy o doručení.

Osobní odběry - výdejní místa Uloženka Partner na Slovensku

Služba je na Slovensku pro objednávky nad 240 EUR ZDARMA. Cena služby pro objednávky od 120 EUR do 239,99 EUR je 2,08 EUR. Cena služby pro objednávky do 120 EUR je 4,12 EUR. Předplatba na účet ZDARMA. Platba na dobírku 0,78 EUR. Úhrada při převzetí v hotovosti v EUR – dobírkou nebo předplatbou na bankovní účet. U objednávek s cenou zboží do 349 Kč / 13,68 EUR je účtována k ceně zboží služba Odbavné – viz odst. 4.1 VOP. Hmotnost zásilky max. 10kg. U těžších zásilek se cena stanoví individuálně.

Kurýrní doručení na Slovensko

Zásilka bude doručena kurýrní službou po celém území Slovenské republiky. Dopravné je stanoveno na 286 Kč (cca 11,22 EUR ) Cena platí pro zásilky do 3 kg. U zásilek s vyšší hmotností je výše dopravného řešeno se zákazníkem individuálně. Cena dobírky je u DPD kurýrní služby 60 Kč (cca 2,35 EUR). Zásilka na Slovensko bude doručena na Vámi určené místo do 48-72 hodin po dni expedice. Objednávky hrazené na dobírku, pokud je objednané zboží skladem, expedujeme následující pracovní den po přijetí objednávky. Objednávky hrazené převodem na náš slovenský účet jsou expedovány obratem po připsání částky na účet. Před doručením budete kurýrem minimálně 2x telefonicky kontaktováni pro dohodnutí nejvýhodnějšího termínu doručení. Pokud je zásilka poslána na dobírku, pak platba probíhá při převzetí zásilky přímo kurýrovi v EURech.

Ekonomicky Slovenskou poštou - jen pro Slovensko

Platí pro všechny zásilky na Slovensko s cenou nižší než 500 EUR a hmotností do 5 kg. Paušální poštovné je stanoveno na 156 Kč (cca 6,12 EUR ) při objednávce do 120 EUR. Při objednávce nad 120 EUR - 4,04 EUR. Doba dodání je 7 - 10 pracovních dní od expedování zásilky. Objednávky hrazené na dobírku, pokud je objednané zboží skladem, expedujeme nejdéle druhý pracovní den po přijetí objednávky. Objednávky hrazené převodem na náš slovenský účet jsou expedovány obratem po připsání částky na účet. Cena dobírky je u Slovenské pošty 61 Kč (2,39 EUR). Pokud chcete ušetřit za dobírku, uhraďte cenu objednávky bankovním převodem na náš slovenský bankovní účet.

Zásilky do zahraničí kromě Slovenska

Běžně zasíláme zboží do všech států EU i zemí mimo unii. Cena dopravy je kalkulována v závislosti na hmotnosti a místu určení. Na základě domluvy je zásilka odeslána buď kurýrní společností nebo českou poštou. Objednávku lze uhradit pouze předplatbou - platbou na bankovní účet společnosti AlfaFit s.r.o. - viz článek Předplatba. Vyberte zaslání do zahraničí mimo SR - v objednávce bude zobrazena cena 0; cena bude upřesněna na základě další komunikace, takže cenu za zboží nepřevádějte dokud Vám nebude konečná cena potvrzena.

Předplatba - platba převodem na bankovní účet

Objednávky dopravované přepravcem (Česká pošta, kurýr) lze hradit převodem na bankovní účet společnosti AlfaFIT s.r.o. Objednávky s Osobním odběrem lze z bezpečnostních důvodů hradit pouze v hotovosti. Objednávky nelze platit platební kartou ani na internetu, ani v kontaktním místě.

Platba v CZK v rámci ČR

Pro předplatby v korunách můžete využít náš účet v ČR:
Název účtu: AlfaFIT s.r.o.
Banka: FIO Banka a.s.
Číslo účtu: 2100212093
Kód banky: 2010
Měna účtu: CZK
Standardní formát: 2100212093/2010

Platba v EUR z Eurozóny (včetně slovenska)

Pro předplatby v EURech využijte náš slovenský účet. Slouží jak pro předplatby ze Slovenska, tak i ostatních států eurozóny. Při platbě objednávky z jiných států než SR, DE, AT vyčkejte prosím potvrzení částky k úhradě.
Název účtu: AlfaFIT s.r.o.
adresa příjemce: AlfaFIT s.r.o., P. O. Box 629, 170 06 Praha 7
Banka: FIO Banka a.s., pobocka zahranicnej banky, Kollarovo nam. 15, 81106 Bratislava
BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX
IBAN: SK65 8330 0000 0025 0008 5847
měna účtu: EUR

Platba v CZK ze zemí mimo Eurozónu

Pro platby převodem ze všech států mimo eurozóny můžete využít náš účet v CZK u FIO Banky a. s. Nezapomeňte nastavit dispozici úhrady bankovního poplatku na OUR. Platby s dispozicí BEN nebo SHA nebudou akceptovány.
Název účtu: AlfaFIT s.r.o.
adresa příjemce: AlfaFIT s.r.o., P. O. Box 629, 170 06 Praha 7
banka: FIO banka, a.s, V Celnici 10, 117 21 Praha 1
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Číslo účtu: 2100212093
Kód banky: 2010
IBAN: CZ10 2010 0000 0021 0021 2093
měna účtu: CZK

Odbavné

Služba odbavné je účtována ve výši 48,- Kč ke každé objednávce. U objednávek s cenou zboží převyšující 349,- Kč je poskytnuta sleva na službu odbavné ve výši 100%. Zjednodušeně řečeno tedy objednávky s cenou zboží převyšující 349,- Kč mají službu odbavné zdarma, kromě dále uvedených případů. Služba odbavné je aplikována i na dodání zboží formou osobního odběru. Pokud je účtování služby odbavné předmětem speciálních podmínek marketingových a slevových akcí, může být účtováno i k objednávkám s cenou zboží převyšující 349,- Kč – např. u programu AlfaFIT Benefit, kdy je účtováno vždy. Pokud cena objednaného zboží klesne pod 349,- Kč (vrácení zboží, vrácení části objednaného zboží, odstoupení od kupní smlouvy apod.) nárok na slevu zaniká a kupující je povinen dodatečně uhradit cenu služby odbavné v plné výši. Nárok na slevu zaniká i v případě nepřevzetí závazně potvrzené objednávky.

Vybrané body z VOP

Bod 6 - Práva z vadného plnění - Záruka a reklamace

6. Práva z vadného plnění
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními §§ 1914 - 1925, §§ 2099 - 2117 a §§ 2161 - 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).
Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,
- má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
- věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.
Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže. Má-li spotřebitel právo, u vady odstranitelné na opravu nebo doplnění toho, co chybí, anebo na přiměřenou slevu z ceny, a u vady neodstranitelné, pro kterou nelze věc užívat, právo na odstoupení od smlouvy, anebo na přiměřenou slevu z ceny, náleží mu náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva.
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost (např. Sleva z důvodu kratší minimální doby trvanlivosti). Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

6.1 Záruka a reklamace
Veškeré nabízené zboží pochází od autorizovaných dovozců a distributorů pro ČR, je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů. Záruka se nevztahuje na vady způsobené neoprávněným zásahem, v důsledku použití zboží k jiným než určeným účelům, nevhodným skladováním, neodbornou manipulací, mechanickým poškozením, které není způsobeno opotřebením vzniklým obvyklým užíváním, živelnými pohromami nebo vyšší mocí. Garantované vlastnosti zboží plně závisí na specifikacích uváděných přímo výrobcem. Doporučujeme před tím, než zboží odešlete k reklamaci, kontaktovat zákaznickou linku na tel: 220 570 220 nebo 773 470 093, naši školení pracovníci Vás budou informovat o všech náležitostech správného postupu reklamace. Reklamované zboží můžete v souladu se zákonem zaslat i na sídlo společnosti. Pro nejrychlejší vyřízení Vašeho požadavku však doporučujeme zásilku adresovat na korespondenční adresu: AlfaFit s.r.o., P.O.Box 629, 170 06 Praha 7. Zboží zašlete jako doporučenou zásilku (např.: balík do ruky nebo doporučený balík), aby bylo možné zásilku reklamovat, pokud by došlo k její ztrátě nebo poškození. Náš internetový obchod nepřebírá zodpovědnost za škody vzniklé nedostatečným nebo žádným pojištěním zboží během přepravy od zákazníka. Zásilku nezasílejte s dobírkou – zásilky odeslané zákazníky na dobírku nebudou společností AlfaFit s.r.o. převzaty.

6.1.1 Postup při reklamaci
Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem nebo korespondenčně. Zboží zašlete jako doporučenou zásilku (např.: balík do ruky nebo doporučený balík) na naši adresu a do zásilky uveďte důvod reklamace. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se dodavatel s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu. Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (zboží nebo jeho části, jiné podklady apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

6.1.2 Převzetí vyřízené reklamace
Reklamující je povinen vyzvednout si věc nejpozději do jednoho měsíce od uplynutí doby, kdy oprava nebo úprava měla být provedena, a byla-li provedena později, do jednoho měsíce od vyrozumění o jejím provedení. Neučiní-li tak, je povinen zaplatit poplatek za uskladnění obdobně jako je stanoveno v §2159 zákona 89/2012 Sb. Poplatek činí 99 Kč za každý další den uskladnění věci po uplynutí lhůty 30-ti dnů od výzvy k převzetí věci. Pokud došlo k účtování poplatku za uskladnění, bude věc vydána zákazníkovi až po vyrovnání dlužné částky za uskladnění.

Bod 7 - Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží

U zboží nakoupeného prostřednictvím internetového obchodu má kupující - nepodnikatel - fyzická osoba podle Občanského zákoníku (§§ 1829 - 1837) právo do 14 dnů od doručení (vyzvednutí) zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží musí být způsobilé k dalšímu prodeji. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené, nést znaky používání či jinak znehodnocené a musí být zabalené v originálních nepoškozených obalech spolu s veškerým příslušenstvím. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty. Pro odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě se spojte s našimi pracovníky na tel: 220 570 220 nebo 773 470 093, kteří Vás budou informovat o dalším postupu, nebo zašlete nejpozději do 14 dnů od doručení (vyzvednutí) objednávky volně formulované „Odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě“ obsahující všechny náležitosti vyžadované aktuální legislativou (zejména tedy: jméno, příjmení, adresu, číslo objednávky, datum převzetí objednávky, informaci o tom, že se jedná o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě, počet a druh vraceného zboží, číslo bankovního účtu pro vrácení peněz a podpis zákazníka) na objednavky@alfafit.cz , případně na naši korespondenční adresu AlfaFit s.r.o., P.O.Box 629, 170 06 Praha 7. Zboží, které je předmětem odstoupení od kupní smlouvy (vracené zboží) musí být doručeno na korespondenční adresu nejpozději do 14-ti dnů od zaslání oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, pokud nebylo zasláno společně s Oznámením o odstoupení od kupní smlouvy. Pokud nebude tato lhůta dodržena nárok na odstoupení od kupní smlouvy zaniká. Zboží zašlete jako doporučenou zásilku (např.: balík do ruky nebo doporučený balík), aby bylo možné zásilku reklamovat, pokud by došlo k její ztrátě nebo poškození. Náš internetový obchod nepřebírá zodpovědnost za škody vzniklé nedostatečným nebo žádným pojištěním nebo zabalením zboží během přepravy od zákazníka. Zásilku nezasílejte s dobírkou – zásilky odeslané zákazníky na dobírku nebudou společností AlfaFit s.r.o. převzaty. Pokud budou splněny za strany zákazníka podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy, bude provedeno ve lhůtě 14 dní finanční vyrovnání. V souladu se zákonem 89/2012 Sb. § 1834 nemá zákazník nárok na vrácení peněz za služby, které mu byly v souvislosti se zasláním zboží poskytnuty (např. odbavné, dobírečné apod.), protože tyto služby byly zcela realizovány před odstoupením od kupní smlouvy na základě výslovného přání zákazníka, které bylo vyjádřeno odesláním objednávky. Dle § 1832 odst. 2 nemá zákazník nárok na vrácení ceny za dodání v plné výši, pokud si nevybral nejlevnější způsob dodání. V takovém případě prodejce zákazníkovi uhradí cenu nejlevnějšího způsobu dodání zboží, který prodejce poskytuje. Pokud vrácením zboží zanikne zákazníkovi nárok na Slevu na dopravě dle bodu 4.2. bude o částku odpovídající slevě na dopravě ponížena částka za navrácené zboží. Pokud je u výrobku uvedena poznámka, že má kratší minimální datum spotřeby ("exp.: DD/MM/RRRR, exp.:DD/MM/RR, exp.: MM/RRRR nebo exp.: MM/RR - např.: exp.: 21.07.2014 nebo exp.: 07/14), kupující je srozuměn s tím, že se jedná dle dikce zákona o tzv. zboží podléhající rychlé zkáze a zastarání a tudíž v souladu s § 1837 Občanského zákoníku nelze požadovat odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě. Toto ustanovení nemá vliv na reklamaci na zboží z důvodů poškození během přepravy. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit. Zboží rovněž nelze ve 14-ti denní lhůtě bez udání důvodu vracet, pokud byla kupujícím buď právnická osoba nebo podnikající fyzická osoba. Zaslané zboží na které se nevztahují zákonné podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy bude zákazníkovi vráceno po uhrazení poštovného ze strany zákazníka bankovním převodem na bankovní účet společnosti AlfaFit s.r.o.. Neučiní-li zákazník tak, je povinen zaplatit poplatek za uskladnění obdobně jako je stanoveno v §2159 zákona 89/2012 Sb. Poplatek činí 99 Kč za každý den uskladnění věci. Poplatek je účtován za každý den po uplynutí lhůty 30-ti dnů od výzvy k k úhradě dopravy do doby uhrazení nebo vyrovnání jiného dluhu zákazníka, který brání odeslání věci. Pokud došlo k účtování poplatku za uskladnění, bude věc odeslána zákazníkovi až po vyrovnání dlužné částky za uskladnění.

Písemné informace a poučení dle § 1820 zákona 89/2012 Sb.

- ad a) Neúčtujeme žádné náklady při použití prostředků komunikace na dálku.

- ad f) Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. Spotřebitel nemůže odstoupit podle odstavce 7 od smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Veškeré zboží prodané se slevou z důvodu zkrácené minimální doby spotřeby se považuje za zboží, které podléhá rychlému zastarání. Takovéto výrobky jsou v názvu označeny "exp.: DD/MM/RRRR, exp.:DD/MM/RR, exp.: MM/RRRR nebo exp.: MM/RR. Odstoupení od kupní smlouvy – viz odstavec 7 VOP. Vaše odstoupení zasílejte na emailovou adresu objednavky@alfafit.cz nebo na adresu pro doručování: AlfaFIT s.r.o., P.O.Box 629, 170 06 Praha 7.

- ad g) Náklady související s navrácením zboží ponese spotřebitel (zákazník) a nebudou prodávajícím zákazníkovi proplaceny.

- ad j) Stížnosti směřujte emailem na adresu info@alfafit.cz nebo na adresu pro doručování: AlfaFIT s.r.o., P.O.Box 629, 170 06 Praha 7. Spotřebitel má samozřejmě právo podávat stížnosti ke všem dotčeným orgánům státní správy.

AlfaFIT s.r.o., Umělecká 310/2, 170 00 Praha 7, IČO: 27568997, zapsáno v OR C 114477 vedená u Městského soudu v Praze

Adresa pro doručování: AlfaFIT s.r.o., P.O.Box 629, 170 06 Praha 7, tel: 220 570 220, 777 000 450, info@alfafit.cz

Živnostenský úřad Praha 7, nábř. kpt. Jaroše 1000, Praha 7

Název zboží a hlavní charakteristiky zboží jsou u jednotlivých nabízených položek

Konečné ceny zboží a služeb jsou uvedeny u jednotlivých nabízených položek

Náklady na dodání jsou uvedeny v dodacích podmínkách a možnost jejich výběru je v sekci "Košík"

Náklady úhradu jsou uvedeny v dodacích podmínkách a možnost jejich výběru je v sekci "Košík"

Nabídka je platná po dobu aktivního připojení k serveru www.alfafit.cz

- Kupní smlouva je uzavřena potvrzením Vaší objednávky. Od návrhu kupní smlouvy (odeslané objednávky) máte právo odstoupit nejpozději do potvrzení objednávky nebo dále dle platné legislativní úpravy.Každá potvrzená objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 89/2012 Sb.) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude expedovaná objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (smluvní pokuta) ve výši 500,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. O přijetí, zpracovávání a expedici objednávky je kupující informován na email uvedený v objednávce, případně formou SMS na číslo mobilního telefonu. Na zdůvodnění nepřevzetí či odmítnutí zásilky (např. neobdržení výzvy od doručovatele, neobjednání zboží, dovolená, zahraniční cesta apod.) nebude přihlíženo. Ztotožnění objednatele je možné pomocí IP adres a ISP providera, které jsou součástí objednávky. Spotřebitel má právo do 7 dnů od vrácení zásilky aktivně požádat o opětovné zaslání objednaného zboží. Spotřebitel zároveň v ceně objednávky uhradí předchozí marné poštovné. Způsob úhrady takové objednávky bude vždy jen platba předem na bankovní účet. V takovém případě nebude smluvní pokuta účtována. Pokud kupující nepožádá do 7 dnů od vrácení zásilky o opětovné zaslání objednaného zboží nebo zaslání odmítne, bude mu vystavena faktura na náklady spojené s expedicí zásilky včetně smluvní pokuty. V případě neuhrazení faktury, bude pohledávka řešena právní cestou.

Poslední aktualizace provedena 6. 11. 2015

Proč nakoupit u nás

Proč nakoupit v našem internetovém obchodě?

Spolehlivý eshop

Bleskové vyřízení

Nad 3000 Kč dovoz zdarma

Výdejní místa v ČR i SK

Ověřeno zákazníky

Kde nás najdete?

Přejete si zasílat novinky mailem ?
Loga

Alfafit

Copyright (c) 2009 - 2017 AlfaFit s. r. o.
All Rights Reserved. www.alfafit.cz ,

Kontakt

tel./fax: +420 220 570 220
 e-mail: info@alfafit.cz

Copyright © eshop.alfafit.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© eshop.alfafit.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace