Aby byly způsoby dodání co nejpřehlednější, vyberte si jakou variantu dodání preferujete.
V kontaktním místě je možné vyzvednout pouze předem objednané zboží. Objednávku můžete učinit buď v našem eshopu nebo telefonicky na zákaznické lince 220 570 220 nebo 777 000 450. Zboží pro Vás bude v kontaktním místě připraveno nejpozději následující pracovní den po odeslání objednávky, pokud bude objednané zboží skladem. O termínu, kdy bude zboží pro Vás připraveno k vyzvednutí, budete informování mailem nebo SMS zprávou. Vyčkejte prosím této výzvy. Zda-li je Vaše objednávka již připravena k vyzvednutí si můžete ověřit také telefonicky přímo v kontaktním místě - tel. 222 965 275.
Adresa kontaktního místa:
Vinotéka Vínečko, Veletržní 18, Praha 7
Otvírací doba:
Po - Pá: 11:00 - 22:00, So - Ne 15:00 - 20:00
Objednávky s Osobním odběrem lze hradit výhradně v hotovosti. Předplatby nejsou možné.
Kontaktní místo se nachází zhruba 100 m od tramvajové zastávky Veletržní palác (tram. č.: 6, 17), kam se můžete dostat například:
Vzhledem k tomu, že na některých výše uvedených trasách mohou, z důvodu rekonstrukce tramvajových úseků, nastat změny, doporučujeme Vám vyhledat aktuální spojení na stránkách DP Praha ZDE >>> (jako cílovou stanici zadávejte "Veletržní palác").
Při návštěvě kontaktního místa můžete využít mimořádnou slevu na lahvová i sudová vína ve výši 15%, kterou jsme připravili speciálně pro naše klienty. Tato sleva se nevztahuje na zboží ve výprodeji a na zboží v akci. Více informací o sortimentu vinotéky naleznete na www.vinecko.eu Nezapomeňte si tedy říci o svou slevu.
V pobočkách Uloženky (Heureka Point) je uloženo pouze předem objednané zboží. Většinou druhý až třetí pracovní den od objednání. Dodací lhůta závisí na aktuálních možnostech třetí strany, tj. dopravce a bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo jinými okolnostmi nezaviněnými prodávajícím. Nezapomeňte do objednávky zadat telefonní číslo a emailovou adresu, aby Vás Uloženka mohla informovat o tom, že Vaše objednávka je již připravena k vyzvednutí. Vyčkejte tedy prosím s návštěvou až na výzvu Uloženky. Objednávku je možné vyzvednout během 7 dnů od jejího uložení. Úhrada při převzetí v hotovosti v CZK – dobírkou (ve slovenské pobočce v Bratislavě v EUR) nebo předplatbou na bankovní účet. U objednávek s cenou zboží do 349 Kč / 13,96 EUR je účtována k ceně zboží služba Odbavné – viz odst. 4.1 VOP.
Pobočky v ČR a na SlovenskuSlužba je v ČR pro objednávky nad 3.000,- Kč ZDARMA. Cena služby pro objednávky do 3000,- Kč je 59,- Kč. Předplatba na účet ZDARMA. Platba na dobírku 20 Kč. Služba je v SK pobočce v Bratislavě pro objednávky nad 120 EUR ZDARMA. Cena služby pro objednávky do 120 EUR je 2,36 EUR. Předplatba na účet vedený v EUR ZDARMA. Platba na dobírku 0,80 EUR. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Věnujte prosím pozornost předběžnému termínu dodání zásilky, který Vám naši pracovníci sdělí buď telefonicky nebo emailem. Pokud zákazník uvede v objednávce elektronickou adresu, je o expedici zásilky informován emailem ve kterém nalezne i podací číslo zásilky pomocí kterého ji může sledovat na internetových stránkách přepravce. Pokud byla objednávka odeslána v pracovní den do 9:00 hod. a pokud je zboží skladem, obvykle bývá expedována týž den, nejpozději další pracovní den. Zásilky expedujeme tedy nejdéle druhý pracovní den po přijetí objednávky, pokud je objednané zboží skladem. Dodací lhůta objednávek zasílaných v rámci ČR je většinou následující pracovní den po dni expedice. Dodací lhůta závisí na aktuálních možnostech třetí strany, tj. dopravce a bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo jinými okolnostmi nezaviněnými prodávajícím. Pokud zásilka není doručena ve standardním termínu, je v zájmu rychlého vyřízení Vaši objednávky kontaktovat naše pracovníky na tel.: 220 570 220 nebo 777 000 450. Naši zákaznickou linku kontaktujte i v případě, že neobdržíte potvrzení Vaší objednávky emailem obratem po jejím odeslání.
Doprava Českou poštou v rámci ČR není účtována při zaslání zásilky službou Balík do ruky nebo Balík na poštu, pokud je cena zboží v objednávce vyšší než 3.000 Kč. V rámci marketingových a slevových akcí se mohou ceny dopravy lišit a jsou předmětem speciálních obchodních podmínek k dané akci či slevě. U programu AlfaFIT Benefit je doprava účtována v plné výši i u objednávek s cenou nad 3.000 Kč.
Zásilka bude Českou poštou balíkem do ruky (DR) nebo na poštu (NP) doručena na Vámi určené místo (možnost zaslat zásilku do zaměstnání - nezapomeňte uvést název firmy) většinou následující pracovní den po dni expedice. Dodací lhůta závisí na aktuálních možnostech třetí strany, tj. dopravce a bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo jinými okolnostmi nezaviněnými prodávajícím. Objednávky hrazené na dobírku, pokud je objednané zboží skladem, expedujeme následující pracovní den po přijetí objednávky. Objednávky hrazené převodem na účet jsou expedovány obratem po připsání částky na účet. Cena služby 59 Kč. Úhrada zboží je možná dobírkou (36,- Kč) nebo předplatbou - bankovním převodem na účet společnosti AlfaFit s.r.o (zdarma). Délka úložní doby balíku: maximálně 7 dnů. Při zaslání službou Balík na poštu, pošta nedoručuje klasické papírová oznámení o příchodu zásilky. Věnujte proto prosím pozornost běhu úložní lhůty a o zásilce se informujte na vaší poště.
Zásilka bude doručena kurýrní službou na Vámi určené místo (možnost zaslat zásilku do zaměstnání - nezapomeňte uvést název firmy) většinou následující den po dni expedice v rozmezí od 8:00 do 18:00 hod. Dodací lhůta závisí na aktuálních možnostech třetí strany, tj. dopravce a bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo jinými okolnostmi nezaviněnými prodávajícím. Objednávky hrazené na dobírku, pokud je objednané zboží skladem, expedujeme následující pracovní den po přijetí objednávky. Objednávky hrazené převodem na účet jsou expedovány obratem po připsání částky na účet. U zásilek "na domácí adresu" budete před jejich doručením kurýrem minimálně 2x telefonicky kontaktováni pro dohodnutí nejvýhodnějšího termínu doručení. Zásilka může být po domluvě s kurýrem uložena v partnerském místě kurýrní služby ve Vašem okolí k osobnímu vyzvednutí. Cena služby 136 Kč. Úhrada zboží je možná dobírkou (36,- Kč) nebo předplatbou - bankovním převodem na účet společnosti AlfaFit s.r.o. (zdarma). Délka úložní doby balíku: dle dohody s kurýrem - maximálně 3 pokusy o doručení.
Služba je na Slovensku pro objednávky nad 240 EUR ZDARMA. Cena služby pro objednávky od 120 EUR do 239,99 EUR je 2,12 EUR. Cena služby pro objednávky do 120 EUR je 4,20 EUR. Předplatba na účet ZDARMA. Platba na dobírku 0,80 EUR. Úhrada při převzetí v hotovosti v EUR – dobírkou nebo předplatbou na bankovní účet. U objednávek s cenou zboží do 349 Kč / 13,96 EUR je účtována k ceně zboží služba Odbavné – viz odst. 4.1 VOP. Hmotnost zásilky max. 10kg. U těžších zásilek se cena stanoví individuálně.
Zásilka bude doručena kurýrní službou po celém území Slovenské republiky. Dopravné je stanoveno na 286 Kč (11,44 EUR ) Cena platí pro zásilky do 3 kg. U zásilek s vyšší hmotností je výše dopravného řešeno se zákazníkem individuálně. Cena dobírky je u DPD kurýrní služby 60 Kč (2,40 EUR). Zásilka na Slovensko bude doručena na Vámi určené místo většinou do 48-72 hodin po dni expedice. Dodací lhůta závisí na aktuálních možnostech třetí strany, tj. dopravce a bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo jinými okolnostmi nezaviněnými prodávajícím. Objednávky hrazené na dobírku, pokud je objednané zboží skladem, expedujeme následující pracovní den po přijetí objednávky. Objednávky hrazené převodem na náš slovenský účet jsou expedovány obratem po připsání částky na účet. Před doručením budete kurýrem minimálně 2x telefonicky kontaktováni pro dohodnutí nejvýhodnějšího termínu doručení. Pokud je zásilka poslána na dobírku, pak platba probíhá při převzetí zásilky přímo kurýrovi v EURech.
Platí pro všechny zásilky na Slovensko s cenou nižší než 500 EUR a hmotností do 5 kg. Paušální poštovné je stanoveno na 156 Kč (6,24 EUR ) při objednávce do 120 EUR. Při objednávce nad 120 EUR - 4,12 EUR. Doba dodání je 7 - 10 pracovních dní od expedování zásilky. Dodací lhůta závisí na aktuálních možnostech třetí strany, tj. dopravce a bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo jinými okolnostmi nezaviněnými prodávajícím. Objednávky hrazené na dobírku, pokud je objednané zboží skladem, expedujeme nejdéle druhý pracovní den po přijetí objednávky. Objednávky hrazené převodem na náš slovenský účet jsou expedovány obratem po připsání částky na účet. Cena dobírky je u Slovenské pošty 61 Kč (2,44 EUR). Pokud chcete ušetřit za dobírku, uhraďte cenu objednávky bankovním převodem na náš slovenský bankovní účet.
Běžně zasíláme zboží do všech států EU i zemí mimo unii. Cena dopravy je kalkulována v závislosti na hmotnosti a místu určení. Na základě domluvy je zásilka odeslána buď kurýrní společností nebo českou poštou. Objednávku lze uhradit pouze předplatbou - platbou na bankovní účet společnosti AlfaFit s.r.o. - viz článek Předplatba. Vyberte zaslání do zahraničí mimo SR - v objednávce bude zobrazena cena 0; cena bude upřesněna na základě další komunikace, takže cenu za zboží nepřevádějte dokud Vám nebude konečná cena potvrzena.
Objednávky dopravované přepravcem (Česká pošta, kurýr) lze hradit převodem na bankovní účet společnosti AlfaFIT s.r.o. Objednávky s Osobním odběrem lze z bezpečnostních důvodů hradit pouze v hotovosti. Objednávky nelze platit platební kartou ani na internetu, ani v kontaktním místě.
Platba v CZK v rámci ČR |
Pro předplatby v korunách můžete využít náš účet v ČR: Název účtu: AlfaFIT s.r.o. Banka: FIO Banka a.s. Číslo účtu: 2100212093 Kód banky: 2010 Měna účtu: CZK Standardní formát: 2100212093/2010 |
Platba v EUR z Eurozóny (včetně slovenska) |
Pro předplatby v EURech využijte náš slovenský účet. Slouží jak pro předplatby ze Slovenska, tak i ostatních států eurozóny. Při platbě objednávky z jiných států než SR, DE, AT vyčkejte prosím potvrzení částky k úhradě. Název účtu: AlfaFIT s.r.o. adresa příjemce: AlfaFIT s.r.o., P. O. Box 629, 170 06 Praha 7 Banka: FIO Banka a.s., pobocka zahranicnej banky, Kollarovo nam. 15, 81106 Bratislava BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX IBAN: SK65 8330 0000 0025 0008 5847 měna účtu: EUR |
Platba v CZK ze zemí mimo Eurozónu |
Pro platby převodem ze všech států mimo eurozóny můžete využít náš účet v CZK u FIO Banky a. s. Nezapomeňte nastavit dispozici úhrady bankovního poplatku na OUR. Platby s dispozicí BEN nebo SHA nebudou akceptovány. Název účtu: AlfaFIT s.r.o. adresa příjemce: AlfaFIT s.r.o., P. O. Box 629, 170 06 Praha 7 banka: FIO banka, a.s, V Celnici 10, 117 21 Praha 1 BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX Číslo účtu: 2100212093 Kód banky: 2010 IBAN: CZ10 2010 0000 0021 0021 2093 měna účtu: CZK |
Služba odbavné je účtována ve výši 48,- Kč ke každé objednávce. U objednávek s cenou zboží převyšující 349,- Kč je poskytnuta sleva na službu odbavné ve výši 100%. Zjednodušeně řečeno tedy objednávky s cenou zboží převyšující 349,- Kč mají službu odbavné zdarma, kromě dále uvedených případů. Služba odbavné je aplikována i na dodání zboží formou osobního odběru. Pokud je účtování služby odbavné předmětem speciálních podmínek marketingových a slevových akcí, může být účtováno i k objednávkám s cenou zboží převyšující 349,- Kč – např. u programu AlfaFIT Benefit, kdy je účtováno vždy. Pokud cena objednaného zboží klesne pod 349,- Kč (vrácení zboží, vrácení části objednaného zboží, odstoupení od kupní smlouvy apod.) nárok na slevu zaniká a kupující je povinen dodatečně uhradit cenu služby odbavné v plné výši. Nárok na slevu zaniká i v případě nepřevzetí závazně potvrzené objednávky.
Bod 6 - Práva z vadného plnění - Záruka a reklamace |
6. Práva z vadného plnění
6.1 Záruka a reklamace
6.1.1 Postup při reklamaci
6.1.2 Převzetí vyřízené reklamace |
Bod 7 - Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží |
U zboží nakoupeného prostřednictvím internetového obchodu má kupující - nepodnikatel - fyzická osoba podle Občanského zákoníku (§§ 1829 - 1837) právo do 14 dnů od doručení (vyzvednutí) zboží na jeho vrácení bez udání důvodu.
Zákon sice přímo nestanovuje, že zboží musí být způsobilé k dalšímu prodeji, že zboží nesmí být žádným způsobem mechanicky poškozené, nést znaky soustavného používání či jinak znehodnocené a musí být zabalené v originálních nepoškozených obalech spolu s veškerým příslušenstvím, případně dokumentací. Nicméně dle stejného zákona má náš internetový obchod právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, na náhradu snížené hodnoty vráceného zboží z důvodu jeho poškození nebo neúměrného opotřebování a na náhradu škody z důvodu chybějících částí nebo příslušenství. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a následně zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
Abychom Vám mohli vrátit plnou částku, kterou jste za zboží zaplatili, musí být zboží způsobilé k dalšímu prodeji (např. nepoškozený obal, neporušené pečeti a přelepky výrobce, neotevřený produkt). Zboží nesmí být žádným způsobem mechanicky poškozené, nést znaky soustavného používání či jinak znehodnocené a musí být zabalené v originálních nepoškozených obalech spolu s veškerým příslušenstvím, případně dokumentací.
Pro odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě se spojte s našimi pracovníky na tel: 220 570 220 nebo 777 000 450, kteří Vás budou informovat o dalším postupu, nebo zašlete nejpozději do 14 dnů od doručení (vyzvednutí) objednávky volně formulované „Odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě“ obsahující všechny náležitosti vyžadované aktuální legislativou (zejména tedy: jméno, příjmení, adresu, číslo objednávky, datum převzetí objednávky, informaci o tom, že se jedná o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě, počet a druh vraceného zboží, číslo bankovního účtu pro vrácení peněz a podpis zákazníka) na info@alfafit.cz , případně na naši korespondenční adresu AlfaFIT group s.r.o., P.O.Box 629, 170 00 Praha 7. Zboží, které je předmětem odstoupení od kupní smlouvy (vracené zboží) musí být doručeno na korespondenční adresu nejpozději do 14-ti dnů od zaslání oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, pokud nebylo zasláno společně s Oznámením o odstoupení od kupní smlouvy. Pokud nebude tato zákonná lhůta dodržena nárok na odstoupení od kupní smlouvy zaniká. Zboží zašlete jako doporučenou zásilku (např.: balík do ruky nebo doporučený balík), aby bylo možné zásilku reklamovat, pokud by došlo k její ztrátě nebo poškození. Náš internetový obchod nepřebírá zodpovědnost za škody vzniklé nedostatečným nebo žádným pojištěním nebo zabalením zboží během přepravy od zákazníka. Zásilku nezasílejte s dobírkou – zásilky odeslané zákazníky na dobírku nebudou společností AlfaFIT group s.r.o. převzaty. Pokud budou splněny za strany zákazníka podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy, bude provedeno ve lhůtě 14 dní finanční vyrovnání. V souladu se zákonem 89/2012 Sb. § 1834 nemá zákazník nárok na vrácení peněz za služby, které mu byly v souvislosti se zasláním zboží poskytnuty (např. odbavné, dobírečné apod.), protože tyto služby byly zcela realizovány před odstoupením od kupní smlouvy na základě výslovného přání zákazníka, které bylo vyjádřeno odesláním objednávky. Dle § 1832 odst. 2 nemá zákazník nárok na vrácení ceny za dodání v plné výši, pokud si nevybral nejlevnější způsob dodání. V takovém případě prodejce zákazníkovi uhradí cenu nejlevnějšího způsobu dodání zboží, který prodejce poskytuje. Pokud vrácením zboží zanikne zákazníkovi nárok na Slevu na dopravě dle bodu 4.2. bude o částku odpovídající slevě na dopravě ponížena částka za navrácené zboží.
Pokud je v názvu výrobku uvedeno minimální datum spotřeby ("exp.: DD/MM/RRRR, exp.:DD/MM/RR, exp.: MM/RRRR nebo exp.: MM/RR - např.: exp.: 21.07.2023 nebo exp.: 07/23), kupující je srozuměn s tím, že se jedná dle dikce zákona o tzv. zboží s krátkou dobou spotřeby a tudíž v souladu s § 1837 e) Občanského zákoníku nelze požadovat odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě. Toto ustanovení nemá vliv na reklamaci na zboží z důvodů poškození během přepravy.
Spotřebitel také nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil, tedy které spotřebitel z obalu vyňal nebo zapečetěný obal jen narušil.
Zboží rovněž nelze ve 14-ti denní lhůtě bez udání důvodu vracet, pokud byla kupujícím buď právnická osoba nebo podnikající fyzická osoba. Zaslané zboží, na které se nevztahují zákonné podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy bude zákazníkovi vráceno po uhrazení poštovného ze strany zákazníka bankovním převodem na bankovní účet společnosti AlfaFit. Neučiní-li zákazník tak, je povinen zaplatit poplatek za uskladnění obdobně jako je stanoveno v §2159 zákona 89/2012 Sb. Poplatek činí 99 Kč za každý den uskladnění věci. Poplatek je účtován za každý den po uplynutí lhůty 30-ti dnů od výzvy k k úhradě dopravy do doby uhrazení nebo vyrovnání jiného dluhu zákazníka, který brání odeslání věci. Pokud došlo k účtování poplatku za uskladnění, bude věc odeslána zákazníkovi až po vyrovnání dlužné částky za uskladnění.
|
Písemné informace a poučení dle § 1820 zákona 89/2012 Sb. |
- ad a) Neúčtujeme žádné náklady při použití prostředků komunikace na dálku. - ad f) Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. Spotřebitel nemůže odstoupit podle odstavce 7 od smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Veškeré zboží prodané se slevou z důvodu zkrácené minimální doby spotřeby se považuje za zboží, které podléhá rychlému zastarání. Takovéto výrobky jsou v názvu označeny "exp.: DD/MM/RRRR, exp.:DD/MM/RR, exp.: MM/RRRR nebo exp.: MM/RR. Odstoupení od kupní smlouvy – viz odstavec 7 VOP. Vaše odstoupení zasílejte na emailovou adresu objednavky@alfafit.cz nebo na adresu pro doručování: AlfaFIT s.r.o., P.O.Box 629, 170 06 Praha 7. - ad g) Náklady související s navrácením zboží ponese spotřebitel (zákazník) a nebudou prodávajícím zákazníkovi proplaceny. - ad j) Stížnosti směřujte emailem na adresu info@alfafit.cz nebo na adresu pro doručování: AlfaFIT s.r.o., P.O.Box 629, 170 06 Praha 7. Spotřebitel má samozřejmě právo podávat stížnosti ke všem dotčeným orgánům státní správy. AlfaFIT s.r.o., Umělecká 310/2, 170 00 Praha 7, IČO: 27568997, zapsáno v OR C 114477 vedená u Městského soudu v Praze Adresa pro doručování: AlfaFIT s.r.o., P.O.Box 629, 170 06 Praha 7, tel: 220 570 220, 777 000 450, info@alfafit.cz Živnostenský úřad Praha 7, nábř. kpt. Jaroše 1000, Praha 7 Název zboží a hlavní charakteristiky zboží jsou u jednotlivých nabízených položek Konečné ceny zboží a služeb jsou uvedeny u jednotlivých nabízených položek Náklady na dodání jsou uvedeny v dodacích podmínkách a možnost jejich výběru je v sekci "Košík" Náklady úhradu jsou uvedeny v dodacích podmínkách a možnost jejich výběru je v sekci "Košík" Nabídka je platná po dobu aktivního připojení k serveru www.alfafit.cz - Kupní smlouva je uzavřena potvrzením Vaší objednávky. Od návrhu kupní smlouvy (odeslané objednávky) máte právo odstoupit nejpozději do potvrzení objednávky nebo dále dle platné legislativní úpravy.Každá potvrzená objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 89/2012 Sb.) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude expedovaná objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (smluvní pokuta) ve výši 500,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. O přijetí, zpracovávání a expedici objednávky je kupující informován na email uvedený v objednávce, případně formou SMS na číslo mobilního telefonu. Na zdůvodnění nepřevzetí či odmítnutí zásilky (např. neobdržení výzvy od doručovatele, neobjednání zboží, dovolená, zahraniční cesta apod.) nebude přihlíženo. Ztotožnění objednatele je možné pomocí IP adres a ISP providera, které jsou součástí objednávky. Spotřebitel má právo do 7 dnů od vrácení zásilky aktivně požádat o opětovné zaslání objednaného zboží. Spotřebitel zároveň v ceně objednávky uhradí předchozí marné poštovné. Způsob úhrady takové objednávky bude vždy jen platba předem na bankovní účet. V takovém případě nebude smluvní pokuta účtována. Pokud kupující nepožádá do 7 dnů od vrácení zásilky o opětovné zaslání objednaného zboží nebo zaslání odmítne, bude mu vystavena faktura na náklady spojené s expedicí zásilky včetně smluvní pokuty. V případě neuhrazení faktury, bude pohledávka řešena právní cestou. Internetové stránky společnosti AlfaFIT s.r.o., ať již jsou provozované v jakékoli jazykové mutaci, jsou určeny výhradně pro prodej zboží podle práva České repubilky. Jazykové mutace slouží příslušníkům národnostních menšin nebo cizincům usazeným v ČR, pro které je komunikace v českém jazyce obtížná. Objednávající bere na vědomí, že se prodej a vše související řídí podle práva České republiky. Informace o výrobcích v jiných jazykových mutacích mají pouze informativní charakter; výrobky jsou opatřeny primárně informacemi v českém jazyce. |
Poslední aktualizace provedena 11. 06. 2023